2010. május 22., szombat

Cchan "Lehet, hogy" játéka

Ez egy aranyos kis játék, amit Cchan talált ki. Kommentben lehet írni 7 "Lehet, hogy" kezdetű mondatot, azokat kirakni blogba, és továbbadni ^^ Én ezeket írtam:

Lehet, hogy egyszer majd lesz autóm.
Lehet, hogy a szülinapomra kapok egy kiscsibés táskát (amit ma feltettem a blogra).
Lehet, hogy találok majd valami jól fizető diákmunkát.
Lehet, hogy egyszer én is nyerek majd a Bodyline rajzversenyén.
Lehet, hogy egyszer eljutok a tokiói AP boltba.
Lehet, hogy eladom a kutyamamuszomat.
Lehet, hogy egyszer milliomos leszek ^^

1 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy elkezdek játszani a WOW-val. :D
    Lehet, hogy egyszer lesz egy igazi Sugary Carnival JSK-m.
    Lehet, hogy a nyáron megtanulok németül.
    Lehet, hogy átmegyek a vizsgáimon. :D
    Lehet, hogy valaki megveszi az eladásra felkínált dolgaimat.
    Lehet, hogy eljutok egyszer Walt Disney-be. :)

    Bocsi, ha nem ide kellett volna írnom. T.T

    Amúgy olvastam Cchan blogján, hogy szeretnél rendelni Body Line-ról. Mi a jövőhéten szeretnénk és szerintem még egy boleróval beférnél. :) Szóval írj a mail címemre (harryo@mailbox.hu) és akkor megbeszéljük. ^^

    VálaszTörlés