2010. április 24., szombat

Wonder Cookie


A Wonder Cookie print egyedül fehérben tetszik. Van még rózsaszín, világoskék, kobaltkék és fekete színben is. Aranyos print, de nem kerül fel wishlistre. A kívánságlistámról egyébként levettem néhány dolgot. Az egyetlen újdonság, amit felraktam, az a fehér Dreamy Doll cutsew (meg kellett volna vennem télen, akkor, amikor még volt pénzem >_<). Egyébként leginkább egy szép rózsaszín blúzra és egy fehér zoknira lenne szükségem. De a Dreamy Doll cutsew-t is elfogadnám. Nem tudom, összejön-e a Lovely Sweet Room nyáron, ha nem, van a kék csíkos Bodyline JSK-m, azt is fel lehet venni Eisenstadtba. A rózsaszín teaparti cipővel szerintem aranyos lenne. Mondjuk még az sem 100%, hogy Eisenstadt összejön, bár szeretném, ha összejönne, csak most Vácon is elköltöttem 3000 Ft-ot ^_^ És az epres süti 780 Ft volt , és ehhez képest fél perc alatt megettem (Szent Cukor!) Úgyhogy most összehúzom magam, és várom a parókámat és a Secret Shop cipőmet (csak jönnének már meg!!!) És ugye szeretném látni, milyen színű rózsaszín a cipő, addig, amíg meg nem érkezik, nem valószínű, hogy bármit is veszek.



5 megjegyzés:

  1. Nekem ez valamiért mindenhogy nagyon tetszik. De főleg a kékek.

    VálaszTörlés
  2. Nekem JSK-ban tetszik leginkább. Abból is az első. Rajtad szépen állna Sakura! Nekem nem a stílusom, de elismerem, hogy szép :D

    VálaszTörlés
  3. Persze, cuki meg minden, de vannak más printek, amiket jobban szeretnék, mert jobban tetszenek ^_^

    VálaszTörlés
  4. Egy olyan kék vagy rózsaszín szoknyát elfogadnék. :)

    VálaszTörlés
  5. Hát kár, hogy neked nem annyira tetszik, de nekm attól még megvan a rózsi belőle. ^^

    VálaszTörlés