2010. április 7., szerda

Mr. Yan ismét gonoszodik (remélem, most utoljára)

Végre felkerült a pónis táska a Bodyline oldalára. 25 dolcsi, Szent Cukor!!! Egy tote bag! Ez azért röhejes. Mondjuk nagyon édes a táska, de hozzá passzoló ruha nélkül nem sok értelme van. Csak azért vagyok felháborodva, mert a tote bagek 1200 Ft-ba szoktak kerülni. Oké, 2500 Ft-ot még adnék érte. A tote bag-ekkel nekem az a legnagyobb bajom, hogy nincs rajtuk cipzár, bárki belenyúlhat észrevétlenül. És azért 25 dollárt elkérni egy ilyenért - még akkor is, ha übercukor - szimpla gonoszság. Gondoljunk bele: többünk is érdeklődött ez iránt a táska iránt. Mivel 25 dollár, maximum négyen tudnánk rendelni, plusz a 20 dollár szállítás, ez összesen 120 dollár. A vám miatt ennél nagyobb összegben nem rendelhetünk. A postaköltség négyfelé oszlana, tehét személyenként 5 dollár. Vagyis Saku-chan rózsaszín Sugary táskája: 30 dollár, azaz 6000 Ft, annyit meg nem ér.

Mr. Yan, ez azért egy kicsit túlzás, és ha ez így folytatódik, nem leszünk jóban. Nem fog érdekelni, hogy a Bodyline olcsóbb, véglegesen átpártolok a burandókhoz. Még akkor is, ha hónapokig kell spórolnom egy-egy márkás cuccra. És ha nem tudja kifizetni Elyonnak a pandaruha árát, akkor adja el valamelyik parókáját! A fekete, piros rózsás school girl ruhát pedig követelem vissza az oldalra: pont akkor fogyott ki, amikor rászántam magam, hogy megvegyem. Először ez, aztán a Bodyline verseny szomorú végeredménye (rókakabát, ugye), a pandaruha ügy, most meg az 5000 Ft-os tote bag! Kíváncsi vagyok, mi jöhet még ezután. Vagyis nem... inkább mégsem vagyok kíváncsi: Mr. Yan, azt ajánlom, ne folytatódjon ez a sorozat, különben szólok Marcipánnak!



Egyébként köszönöm mindenkinek, aki a Sucreire versenyen szavazott rám, jó érezni, hogy támogatnak, még akkor is, ha a 39 szavazat nem 39 különböző embertől származott. Ha esetleg olyan loli is szavazott, akit személyesen nem ismerek, neki külön köszönöm. Egyébként meg nem szeretem a szavazós versenyeket, pont a csalások miatt (előzmények törlése, számítógép újratelepítés, ha valakinek sok ideje van, meg lehet oldani). Mert azt azért nem hiszem el, hogy valakinek 280 barátja van és mindegyiküket meg tudja kérni arra, hogy szavazzon. Aki meg arra sem volt képes, hogy a saját rajzára szavazzon és nulla vokssal zárta a versenyt, szégyellje magát. Akkor minek dolgozott vele? Igazából egyedül a 3. helyezetten vagyok felháborodva, mert volt minimum 15 rajz, ami annál sokkal jobb volt. Szerintem becsületesebb lett volna, ha a Sucreire is pontozta volna a rajzokat, és akkor 50%-ban az ő szavazataik, 50%-ban pedig a látogatók szavazati döntöttek volna. Esetleg azt is meg lehetett volna tenni, hogy csak a 15 legjobbat indítják a versenyen, kiszűrve a legrosszabbakat... de hát jó, oké, adjuk meg mindenkinek az esélyt, ha már az indulók dolgoztak a rajzon, de akkor is... Viszont az 50-50%-os dologgal a végeredmény becsületesebb lehetett volna. Ezt nem azért írom, mert az én "műalkotásom" annyira jó volt, tudom, hogy voltak sokkal jobbak is, de a 3. helyezett rajzát én biztosan nem díjaztam volna.

6 megjegyzés:

  1. 25 dolcsi... 25 dolcsi... mármint WOW.
    Én ennyiért vettem Nana-tól a BABY, ismétlem BABY tehát BURANDO nem pedig kínailopottdesign tote bag-emet.
    Asszem mostantól csak cipőt rendelek a BodyLinetól. (meg szempillaizékét, mert 1 dollárért a hülyének is megéri. és rózsaszín. =D)

    VálaszTörlés
  2. Én a WOW helyett mást mondtam, amikor megláttam az árát... ez lett behelyettesítve a szövegben a Szent Cukorral:) Pedig szerettem volna ezt a táskát... ha lesz ebből a printből valami szoki/JSK/OP, akkor inkább azt választom, abba meg nem halok bele, ha nem lesz hozzá táskám. Mert 6ezret nem vagyok hajlandó adni érte. Akkor inkább már a paróka!

    VálaszTörlés
  3. OMHS 25 dollár? Ha-ha-ha ez bizonyára Mr. Yan megkésett ápr. 1-jei tréfája... Mondjuk csak maga alatt vágja a fejszét, bár erre még biztos nem ébredt rá. >.< DNW!

    VálaszTörlés
  4. Hát, azért van aki így is megvette a táskát. De én ennyit nem adok érte, és többen megvennék, ha olcsóbb lenne.

    VálaszTörlés
  5. Küldtem nekik paypal invoince-t 62dollárról, vajon elküldenek a fenébe egy szó nélkül, vagy hajlandóak végre kifizetni azt a nyomorult pandát a saját nyugalmuk érdekében? :DDD

    Nekohime, ez az OMHS nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
  6. Ha fizetik ki, Marcipán majd intézkedik! Mr. Yan kezdheti félteni a parókáit.
    EGyébként meg Nekohimének igaza van abban, hogy saját magukkal szúrtak ki. Sokkal többen megvennék ezt a táskát, ha nem kerülne ilyen sokba.

    VálaszTörlés