2010. április 14., szerda

Melyiket?

Nana megrendelte a parókát, remélem, gond nélkül ideér. Nagyon kíváncsi leszek rá. Egyébként gondolkodtam, hogy mit kellene legközelebb venni, egy szavazást is feltettem róla, de ide is várok véleményeket. Mivel most az eisenstadti útra és a váci kirándulásra kell a pénz, valószínűleg csak nyáron tudnék új dolgokat venni. Szerintetek az alábbiak közül melyiket lenne érdemes? (Az Usakumyát egyelőre hagyjuk, most inkább ruhát szeretnék, de ez nem jelenti azt, hogy lemondtam róla).

1. Angelic Pretty rendelés: a fagylaltos kardigánra gondoltam, ha nincs mentában, jó lesz a rózsaszín is, bár a menta jobban tetszik igazság szerint. És ha már rendelek, akkor a Jelly csuklómandszettát is megvenném mellé (a Dreamy Doll House mellé szeretném majd), ez a rendelés mindennel együtt olyan 40 ezer forint lenne.


2. Lovely Sweet Room: Nana szerint ruhatáram legnagyobb hiányossága egy Baby ruha, és a Lovely Sweet Roomon Usakumyák is vannak! Ha sikerülne olcsón kifogni, a JSK mindennel együtt olyan 40 ezer forint, a szoknya 25-30 ezer forint lenne.

3. Ichigo Milfeulle szoknya: az álomszoknyám, és nagyon szeretném, mentában. Szerintem mindennel együtt olyan 40-45 ezer forint lenne. A képen a rózsaszín változat, ami szintén cuki.


4. Fehér RHS: én is szeretnék egy RHS-t. Fekete cipőm már van, rózsaszín is lesz (májusban), ezért gondoltam a fehérre. Az RHS-eket régen furcsának tartottam, de aztn láttam, milyen jól áll Mery-channak, és akkor megszerettem őket. Ráadásul magasítanak is, ami ugye az én esetemben nem hátrány. Talán olyan 12 ezer forint lenne?

3 megjegyzés:

  1. Szerintem attól függ, mire van szükséged. Mert ha vannak ruháid, de kiegészítőid nem nagyon akkor a legérdemesebb a kardit meg a mandzsettát megvenni.

    Másik esetben, a sok fajta és színű cipő, mindig jól jöhet.

    Úgyhogy Én a kardira meg a mandzsettára, vagy esetleg a szokira szavaznék! ^_^

    VálaszTörlés
  2. Én a Baby ruhára szavazok :) És egész jogászi érvelésem van mellé :)

    1. Kardi és csuklómandzsetta: gyönyörűek, de szerintem nagyon drágák, és nincs hozzá szoknyád/ruhád még, amivel felvehetnéd őket. Vagyis amíg a Dreamy Doll nem lesz meg, nem tudod őket felvenni... (Plusz egy fehér cipő sem ártana hozzá.)

    2. Lovely Sweet - hát igen, a már említett érveim mellé hozzátenném, hogy ez fehér, vagyis nyári viseletre nagyon kényelmes lenne. Plusz szerintem illene a sötétrózsaszín tea party cipődhöz is.

    3. Ichigo Milfeulle - nagyon szép, de ez egy régi print, és nagyon nehéz kifogni olcsón. Viszont ez is jó nyári darab lenne.

    4. RHS: teljesen jogos, hogy szeretnél egy fehér cipőt, de egyelőre minden ruhád hordható lesz a fekete cipőddel vagy a sötét rózsaszínnel. Meg szerintem az RHS inkább szoknyás koordinációkhoz való, mert inkább casual jellegű, és egy ruha mellett nem mindig tud érvényesülni.

    Amúgy a paróka elindult, úton van :) Az eladó azt mondta, kb. 2 hét alatt ér ide.

    VálaszTörlés
  3. Jogászi érvelés:) Köszi, Nana:)
    És két hét a paróka? Már nagyon várom!!!

    VálaszTörlés