2010. április 15., csütörtök

Mégis kell macinyuszi ^_^


Az előbb rájöttem, hogy kicsit túlreagáltam a dolgot. Bocsánatot kérek. Még nem ismertek eléggé, és nem tudtátok, hogy hogyan mondhatnátok meg, ami zavar titeket, hogyan lenne a legjobb. Ezért fordultatok Nanához, aki úgy érezte, az lesz a legjobb, ha ő szól, és nem ti. És én sem tudtam, hol a határ, és túlzásba vittem ezt az Usakumya-dolgot... csak rossz volt az időzítés, kicsit váratlanul ért a dolog... én meg olyan típusú loli vagyok, aki sajnos könnyen a szívére veszi a dolgokat. Aztán később jön rá, hogy annyira nem kellett volna. És az egészet kivetítettem az Usakumyákra, pedig szegénykék nem tehetnek semmiről, még akkor sem, ha tényleg gonoszak. És Yakaii szerint is illenek hozzám.

És köszönöm a kommenteket, a biztatást... csak legközelebb ha valami zavar titeket, már tudni fogjátok, hogy az én esetemben az a legjobb megoldás, ha rögtön szóltok miatta. De remélhetőleg nem lesz rá szükség, és legközelebb észreveszem magam időben, és ha rám jön az Usakumya-mánia, akkor majd magamban, itthon lerendezem a dolgot (agyongyomrozgatom és agyonölelgetem majd a macinyuszimat). És ígérem, próbálom színesíteni a blogot más témákkal is ezentúl... bár ne várjatok sokat, mert még mindig sweet irányban mozgolódok. És igaz, zárjuk le ezt a dolgot... elvégre holnap és holnapután is lesz meet, és nem akarom elrontani Nekohime szülinapját, meg a Sakura meetet sem, mert nem ér annyit ez az egész. Marcipánt meg úgysem tudnám utálni. És karácsonyra, vagy esetleg jövőre majd talán én is eljutok odáig, hogy legyen ilyen plüssállatkám (mert ugye mégiscsak egy plüsstáska). Szóval ne gondoljatok rosszat rólam... és ha valaki úgy érzi, megint túlzásba vittem, szóljon nyugodtan, amint úgy érzi, ez neki már sok.

Nana: nem töröltem a kommentedet (akár hazugságvizsgálatnak is alávetem magam ennek bizonyítása végett, meg hát miért töröltem volna, ha egyszer a többiekét sem töröltem, meg most miért töröltem volna az egyiket, a másikat pedig nem). De az való igaz, hogy eltűnt. Amikor láttam, mit írtál, már nem volt ott, szóval nem tudom, mi volt benne, bár van egy sejtésem. Esetleg van lehetőség arra, hogy vissza lehessen állítani?

10 megjegyzés:

  1. Haha biztos Marcipán törölte XD, látod máskor ne kivánj olyat hogy mutasson jelet a hatalmáról XD tudod érzékenyen érintik oylan dolgok mint egy Vulkánba dobás eshetősége stb...^^

    VálaszTörlés
  2. :D
    Sakura! Szeresd Usakumyát tovább!
    Nana! Nem hiszem Sakuráról, hogy Ő törölte volna ki, és ne legyél nagyon kemény hozzá, mert annyira már ismerhetnéd, hogy Ő egy nagyon érzékeny lány!
    Igen Sakura! Érzékeny vagy! Amilyen vehemensen szeretsz valamit vagy valakit, ugyanolyan hévvel reagálsz a támadásnak vélt eseményekre, de ilyenkor vegyél egy fürdőt, vagy sétálj, mielőtt egyáltalán végiggondolod a dolgot. Csak azért írom, mert én is átéltem ilyen érzelmi hullámokat...
    Szeretünk!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. szóval most úgy jártam, hogy megírtam a bejegyzést, és nem jelenítette meg, és utánna újból elküldtem, és megjelent kétszer, majd én kitöröltem egyet... :)
    Szar a blogspot...

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Gigi! És igazad van benne:)

    VálaszTörlés
  6. Akkor lehet, hogy a blogspot volt, és nem is Marcipán? :D Már nem haragszik ránk. Remélhetőleg :D :D

    De tényleg, én is elnézést, hogy kemény voltam, de én már csak az a loli vagyok, aki nem enged ki másokat pisilni, és masnis nyakú kacsával fenyegetőzik, ha valaki mégis akar :D (Tavalyi eisenstadti affér. Állítólag nagyon ijesztő voltam.) Titokban egy lolita terminátor vagyok, de nekem is nagy a szívem :)

    Holnap nagy kollektív ölelgetés mindenkivel? :)

    VálaszTörlés
  7. És egyébként én is kicsit kemény voltam, mert a szívemre vettem pedig nem kellett volna.

    VálaszTörlés
  8. Nana, igenis rémisztő voltál akkor =DDD majdhogynem becsurrant akkkor XD
    Sakura, a macinyuszi igenis világuralomra tör Rovaroszauruszka hátán :D
    viszont továbbra is furcsának tartom, hogy egyesek még mindig nem jutottak el addig a szintig, hogy face-to-face megmondják a véleményüket, problémájukat a másikkal. azt hittem a múltkori húzós dologgal egy részig le tudtuk rendezni a dolgokat :(

    VálaszTörlés
  9. Szerintem ilyen esetek mindig lesznek, nincs tökéletes, konfliktus mentes barátság, de ezeket szépen meg kell beszélni, és kész. Mint a mi kis szappanoperánk Nanával... :D
    Ráadásul egyre többen vagyunk, szóval ez elkerülhetetlen! Készüljetek a következő összecsapásra! háháá! :D

    VálaszTörlés