2010. április 18., vasárnap

A legnépszerűbb lolita plüssök, táskák és babák

Ebben a cikkben lolita plüssökről és babákról lesz szó, megpróbáltam összeszedni a kedvenceimet. A lolita plüssök nagyon édes kiegészítők lehetnek, de sose felejtsük el, hogy a kiegészítő nem sokat ér, ha semmivel sem lehet koordinálni. Vegyük pl. a Milky-chan plüsstáskát. Hihetetlenül aranyos, de leginkább akkor cuki, ha van hozzá illő ruhánk is (nem kell feltétlenül Milky-chanosnak lennie, bár azzal a legcukibb). Ezek a plüssök és babák sajnos nagyon drágák. Nem tudom, más hogy van vele, de nekem egy szép blúz vagy egy szoknya mindig többet fog érni, mint egy plüssállat. Ékszereket, plüssöket, táskákat szerintem akkor érdemes venni, ha tudjuk őket valamivel koordinálni. Egyébként a plüsstáskákba igazából nem sok mindent lehet pakolni, az ilyesmire ott van a tote bag. Ami a babákat illeti, hihetetlenül szépek és elegánsak, láttam róluk sok fotót és nagyon ügyesen tudnak pózolni ^_^ Ha egy loli milliomos, azt vesz, amit akar. Ha egy loli nem milliomos, akkor nagyon meg kell gondolni: szerintem plüssöt vagy babát akkor érdemes venni egy lolinak, ha teljesen megőrül érte és úgy érzi, nem tud nélküle élni, ha össze tudja gyűjteni rá a pénzt és ha számára az adott plüss vagy baba elsődlegesebbnek számít minden más lolita cuccnál.

Angelic Pretty

Nagyon édes ez a Milkys piperetáska. Az ára olyan négyezer forint körül van, de láttam kétezer forintért is, tehát nem túl drága, de a mérete 12 x 17 x 5 centiméter. Vagyis nem olyan nagy, bár ezt akkor is lehet használni, ha nincsen hozzá kiegészítőnk, lehet benne például kozmetikumokat, zsebkendőt tartani. Szerintem nagyon édes.

A Milky-plüsstáska hihetetlenül cuki, az ára olyan 16 ezer forint körül mozgott, de láttam már 20 ezerért, sőt többért is. Nemrégiben készült belőle egy replika plüss is (9000 Ft), ami szerintem elég jól sikerült. Egyébként az egyik lány, aki megvette az igazit, azt írta, hogy a kulcsán kívül nem sok minden fér bele és a cipzárral is vigyázni kell (ha lenne egyszer Milky-chanom, én cukorkákat tartanék benne ^_^) Nem baj, majd ha egyszer milliomos leszek, veszek egyet magamnak, egyet meg Nekohimének, hogy teljes legyen a Milky-szettje.

Milky-sál! Ez a sál mindig is gyenge pont volt nálam, de egy szép lolita kabát nélkül nincs értelme. Igazából a Milky-kabáthoz menne a legjobban, de az meg 100 ezer forint. A sál pedig olyan 20 ezerbe kerül. Hiába, az élet igazságtalan :(


És itt vannak az Angelic Pretty babák! Hihetetlenül aranyosak. Ők hárman Cocotte, Maretti és Sfoglia. Imádom őket, annyira édesek, de ők hárman kiteszik a legújabb Angelic Pretty print árát. Ilyen babát tényleg csak annak érdemes vennie, aki rajong értük, mert ha már választanom kellene, akkor én nem a babát választanám, annak ellenére, hogy Cocotte annyira édes a Toy Parade-jában ^_^ De lehet rá más ruhát is adni, akinek több babája van, variálhatja az öltözékeket.






Innoent World

Az Innocent World is előrukkolt néhány cuki babával. Ők itt Tiphona, Clair és Hermine. Annyira szépek és elegánsak! De 13650 yenbe kerülnek. És lehet nekik külön kabátot és napernyőt is venni, 4200 yenért. Nekem Tiphona a kedvencem, de a másik kettő is nagyon tetszik.






Ez a pelyhes nyuszika is az Innocent World találmánya. Mobildíszként lehet használni, bár 6000 Ft-ot nem ér. De azért cuki.


Baby the Stars Shine Bright

Ez a baba annyira édes. Van benne valami csörgő vagy csipogóféleség is. 28 cm magas, és 15 ezer forint. Olyan kis cuki ^_^ Akinek megvan a hozz illő ruha, az talán elgondolkodhat rajta. Mondjuk nem tetszik benne, hogy a cipője nem passzol a ruhájához és a bonnetjéhez.

Ezt a macit Michelle-nek hívják, és a Baby LP-kben lapult. Szerintem nagyon cukor, bár nekem már van egy barna macikám.


Nos igen, ők három cuki maci, és ők hárman Usakumya barátai. Szerintem aranyosak. A rózsaszín neve Judy, a sárgáé Sophie, a kéké Lillian. Mondjuk én biztos más nevet adnék nekik. Az áruk 10 ezer forint. Nekem a kék tetszik a legjobban, az a legkülönlegesebb.

Milk-chan táska: meglepő módon ebbe a kis nyuszikába több minden fér, mint a közepes Usakumyába! A megkérdezettek szerint belefér egy mobil, fényképezőgép, kulcs, rúzs, kisebb pénztárca.


Usakumya sál: létezésem másik gyenge pontja és 13 ezer forint. Nagyon aranyos, bár talán a Milky-sál kicsit jobban tetszik. Szerintem édes lenne egy fehér vagy rózsaszín lolita kabáttal.

És végül, de nem utolsósorban: Usakumya! Mint a legtöbb plüsst, az Usakumyákat sem lehet igazán táskának használni. Nem arra születtek ^_^ Mivel sokan érdeklődtek irántuk, úgy gondoltam, érdemes tisztázni, mi is a helyzet velük (természetesen mindezt ésszerű keretek között). Igazából sokat írtam már róluk, de a lényeg kimaradt. Az Usakumya tulajdonképpen egy macinyuszi. Érdekes a fordítás, az usagi és a kuma szavakból áll össze a név, angolul Bunny Bear-nek hívják őket a lolik. Vagyis nyuszimacinak, míg nálunk a macinyuszi elnevezés terjedt el. Talán az ennek az oka, mert végül is az Usakumya a nyuszifüles kapucnija nélkül macinak néz ki, és csak akkor lesz nyuszi, ha álcázza magát a kapucnival. Tehát alapvetően maci, és csak egy kiegészítő, a kapucnija teszi nyuszivá. Egyébként kicsit furcsán néz ki kapucni nélkül (na jó, azzal is, de anélkül olyan kis fókabébis). Meg valahogy könnyebb kimondani, hogy macinyuszi, mint nyuszimaci... de lehet, hogy azért érzem így, mert már megszoktam.

Először is háromféle színben kaphatóak: fehér, rózsaszín és fekete. A fehérnek és a rózsaszínnek piros a szeme, a feketének kék, de láttam olyat is, amelyik fekete és piros a szeme. A párizsi kiadásnak az egyik lábikóján ott van az Eiffel torony! Egyébként a fehérnek rózsaszín a masnija, de láttam már olyan fehéret is, amelyiknek fehér masnijai voltak. A fehér és a rózsaszín illik a legtöbb sweet koordinációhoz. Egy kicsit sajnálom, hogy csak ebben a három színben kaphatók, mert én simán el tudnék képzelni mentazöld, világoskék és halványlila Usakumyát is, de szerintem ebből a háromból mindenki megtalálhatja a hozzá leginkább illő színt. Szerintem Sayuichihez és Cchanhoz a fekete illene leginkább, úgy tudom, olyat is szeretnének. Loo-t a rózsaszínnal is el tudnám képzelni, bár úgy tudom, feketét akar. Kriszchant, Nekohimét és magamat a fehérrel vagy a rózsaszínnel tudom elképzelni, a feketével nem annyira.

Akkor vegyük sorra a méreteket: a képeket is azért raktam be, hogy látszódjon, melyik mekkora.

1. Miniminimini: a legkisebb Usakumya, telefondíszként használható. Kb. 10 centiméter. Mondjuk egy rózsaszínt azért elfogadnék... Baby LP-t kellett volna vennem. De ez az Usakumya nekem túlságosan picike lenne.

2. Minimini: kicsi Usakumya, mivel Nekohimének is van egy, akik eljárnak meetre, láthatták élőben is, hogy néz ki. 21 centiméter mindösszesen (én régen komolyan azt hittem, hogy használhatom igazi hátizsákként, de nem ^_^ Túl picike, csak én ezt akkor még nem tudtam. A képen látható fekete ruhás lány például dekorációnak használja az Usakumyáját (nagyon beleolvad a környezetébe, mert ugye fekete a szoknya, de ott van). Egyébként a múltkor lehúztam hátul a cipzárt: néhány pénzérmén kívül szinte semmi sem fér bele. Ára egyébként 7000 Ft, Chibi Tenshi árult Usakumyát és mindennel együtt 51 dollárba került. Tehát aki szeretne egy ilyen kis cukorfalatot magának, az gyűjtse össze rá a 10 ezer forintot.



3. Közepes: árban és méretét tekintve is ez az Usakumya éri meg a legjobban. Ára 15 ezer forint körül van. 33 cm, és egy vállpánton lehet hordani. Nem a hátán van a cipzár, hanem a kapucni alatt. Vagyis ha valamit akarunk tenni bele, akkor le kell venni a kapucniját. Természetesen nem sok minden fér bele (max egy mobiltelefon és néhány apróság). Volt egy lány, aki kioperálta a tömőanyag egy részét, így már sokkal több minden fér bele (mobil, fényképezőgép, pénz és még néhány kisebb dolog). Én viszont képtelen lennék ilyen jellegű "műtétet" végrehajtani rajta.


4. Nagy Usakumya: a legnagyobb Usakumya, mérete kb. 60 cm. Ez az Usakumya hatalmas, és ez az egyetlen, melyet tényleg lehet hátizsákként használni, bár olyan nagyon sok minden ebbe sem fér, a tömőanyag miatt, ami benne van. Egy lány, akinek megvan a nagy, azt mondta, a mobiltelefonja, az útlevele és a kreditkártyája fér bele, meg esetleg még egy-két picike dolog. Szóval senkit se tévesszen meg a nagysága!

5 megjegyzés:

  1. Sakura belesodortál az Usakumya mániába! >_<
    Nekem is keeeeell~ T____T
    Nagy.:D
    Olyan cukor. *.*

    VálaszTörlés
  2. Kezdem azt hinni, hogy ez tényleg ragályos ^_^
    Egyszer össze kellene írni, kinek kell és csinálni egy hatalmas macinyuszi GO-t ^_^
    Egyébként a rózsaszín is kezd megtetszeni, olyan, mint a vattacukor ^^

    De azért egy Milky-sálat is elfogadnék télre.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is az.xD
    A Maya-fanság is ragályos.:D
    Jó lenne. Meg az is, ha lenne pénzem rá.xD
    Nekem alapból rózsi kéne.:D

    VálaszTörlés
  4. Az a fehér macinyuszi ahogy rádnèz *.*. megbabonáz a cukiságával :P
    egyp. Jó kis cikk lett ^^ .

    VálaszTörlés
  5. Nem is tudtam, hogy neveztek el rólam loliplüssöt :D
    Komolyan, már nekem is kellene egy Usakumya, feketében, kék szemekkel. Pedig eddig nem annyira voltam oda értük.. de lassan engem is megszereznek maguknak :P

    VálaszTörlés