2010. április 4., vasárnap

Kellemes húsvéti ünnepeket!


Kellemes ünnepket kívánok minden lolinak! I. Marcipánnak külön is élményekben és mandulában gazdag ünnepeket kívánok ^_^

És annyira édes ez az Angelic Pretty Ribbon Fairy OP. Teljesen új és csak 7500 yen lett volna, plusz a szállítás (nem Mobokus, hanem Mochimachine árulta). Mondjuk lehet, hogy még nekem is nagyon cukorhabos lett volna, hacsak nem esküvőre megyek benne. Látjátok, ezért jó, ha van otthon félretett pénz, szóval fogadjátok meg Nana tanácsát és az én tanácsomat is, olvassátok el az előző posztot a vásárlási tippekről!

2 megjegyzés:

  1. Sakura, nagyon te jutottál eszembe: a múltkor említetted, hogy te is szeretnél parókát. Én akkor az Isako Boutique-on láttam egyet, ami nagyon illene hozzád, de nem akartam szólni, mert 50-60 dollár lett volna, és tudtam, hogy spórolsz.

    Viszont egl-re posztolt egy lány egy ebay-es boltot, ahol van ugyanez a paróka 20 kanadai dollárért, ingyenes postával, amennyiért szerintem már nagyon megéri:
    http://cgi.ebay.ca/NEW-long-brown-wave-Kanekalon-cosplay-hair-wig-WA74_W0QQitemZ170466820666QQcmdZViewItemQQptZWomen_s_Accessories_UK?hash=item27b09d423a

    Szerintem illene hozzád, mert hasonló fazonú a te hajad is, csak ez hosszabb és barna. Viszont ebből otthon bármilyen frizurát megcsinálhatsz, és meet előtt csak bele kell bújni :) Gondoltam, szólok, hátha :) (Ez nem szigorúan loli dolog, szóval lelóghat a 10-es listáról :D :D)

    VálaszTörlés