2010. április 28., szerda

American Mcgee's Alice


Az American Mcgee's Alice az egyik legjobb játék a világon, és egy ideje sikerült megszerezni a zenéjét is. Szerintem nagyon jó a zenéje! Van, amikor kicsit félelmetes ^_^ Aki szereti, töltse le a zenéjét és hallgassa :) A játéknak hamarosan lesz második része is, már alig várom. Mondjuk addig a gépemet is fel kellene turbózni, kellene egy új videókártya, de az ugye egy kicsit drága. Szóval Angelic Pretty vs. videókártya:) Egyébként ma elköltöttem a könyvutalványom egy részét. Még télen vizsgára megvettem egy könyvet, mert a könyvtárban nem volt meg, és gyorsan kellett, aztán rájöttem, nekem nem kell ez a könyv és visszacseréltem könyvutalványra. És most megvettem belőle a Magányos Csillagot. Végül is egyszer el kell költenem valamire. Mondjuk csak itthon tudtam belenézni, milyen is a rajzolása, mert a boltban rajta volt egy védőfólia. Most, hogy belenéztem, szerintem cuki ^_^ Remélem, a történet is jó lesz. Végül is csak négy Librit kellett végigjárnom értem, mire megtaláltam. És végül az Aréna Plázában volt még belőle két darab, és az egyik végre az enyém!

3 megjegyzés:

  1. Énis imádom ezt a játékot! ^_^

    VálaszTörlés
  2. Imádooooooom!
    Best game ever...bár sokat anáztam amikor játszottam vele főleg a bossoknál XD

    VálaszTörlés