2010. április 3., szombat

Álomszoknyák: Strawberry Milfeulle és Lovely Sweet Room


Strawberry Milfeulle: az új kedvencem! Feketében is szép, de nekem mentában kell! Imádom az epreket és ez a szoknya annyira gyönyörű! A múltkor láttam egy szettet, de nagyon drága volt. Nekem ez a print kizárólag szoknya verzióban kellene... bárcsak sikerülne olcsón kifognom. Ez a szoki és a mentolszínű fagyis kardigán: szerintem aranyosak lennének együtt, de mint a képen is látható, egy egyszerű piros kardigánnal is fenomenális! És egyszer akkor is lesz Angelic Pretty mentolzöld cipőm!!!


És itt van még egy álomszoknya: Lovely Sweet Room! Wáááá, Ely, minek árultad el, hogy Usakumya van rajta, most fájhat érte a szívem! Rózsaszínben vagy krémben szeretném, egy szép rózsaszín kardigánnal, közepes fehér Usakumyával!


10 megjegyzés:

  1. Az epres szoknyát énis imádom, pupén is be van rakva kedvencek közé :) De az max az első 20-25ben lenne benne, 10ben nem :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik az epres... meg a Lovely Sweet Room is...a Meltyt egyik sem múlja felül, de ettől még nagyon szépek:)

    VálaszTörlés
  3. Lovely Sweet Room-ot viszonylag olcsón lehet kapni. És stílszerű lenne egy Baby ruha, mert baby ruhád még egyáltalán nincs! Mit fog szólni Usakumya? Semmi hazai cucc nem lesz a gardróbodban? :)

    VálaszTörlés
  4. Ez jogos:) Olyan Baby ruhára vártam, ami igazán megtetszik... és most itt van ez a Lovely Sweet Room, ami tökéletesen passzolna az Usakumyámhoz. És még az Usakumya barátai szoknya is tetszik egy kicsit (menta vagy fehér színben).

    VálaszTörlés
  5. Itt tartok, remélem tetszik eddig: http://petitatelier.freeblog.hu/files/Sakura%20skicc.jpg Csak gondoltam megmutatom, hogy ne aggódj, nem feledkeztem meg róla, csak kicsit gyenge vagyok, és így lassan megy, meg ritkán tudom rászánni magam, hogy felüljek az asztalomhoz ^^

    VálaszTörlés
  6. A Lovely Sweet Room nekem is tetszik,főleg rózsaszínben és barnában, de nem annyira, hogy a közeljövőben rá akarjam tenni a mancsom egyre. :)

    VálaszTörlés
  7. Ely: Ez annyira édes! És külön köszönöm, hogy mellérajzoltad az Usakumyát:))) Esetleg azt meg lehet csinálni, hogy a chibiSakura kicsit jobban mosolyogjon? Elvégre Meltyben van:)
    És nem kell mentegetőznöd, mondtam, hogy nem sürgős, és megértem, hogy sok dolgod van.

    VálaszTörlés
  8. Persze. Felraktam PA blogra a Nekohimés verzióját a rajznak, remélem, elégedettek lesztek vele. Tényleg, neked milyen színű a szemed?

    VálaszTörlés
  9. Annyira édes!!! Milky-chan!!! Majd ha egyszer lesz fehér Milkym, lerajzolsz minket ikrekként? (ez még sokára lesz, de majd egyszer)

    A szemem barna:) De nem túlságosan világosbarna, hanem olyan normál barna...

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés