2010. április 9., péntek

100. bejegyzés!


És végre elérkeztünk a 100. bejegyzéshez! A képen látható a Sugary Carnival pónim szépen feldíszítve ^_^ Olyan édes! Remélem, Marcipánnak is tetszik! Egyébként nem hiszem, hogy a közeljövőben lesz Usakumyám. 90%, hogy közepeset szeretnék, a mini az túlságosan mini (és mininek már ott van Marcipán), a nagy viszont túl drága (mellesleg 50% az esély, hogy felfal mindannyiunkat de ez a kisebbik gond). Szóval jó lesz nekem a közepes, csak hát miután az Usakumya ma délben idehaza "kis kövér játékmackóvá" lett ledegradálva, nem tudom, milyen esélyekkel lesz nekem idén vagy akár jövőre macinyuszim. Egy az egymillióhoz, azt hiszem >_< Egy fehér RHS-t is nagyon szeretnék, de arra sincs sok esélyem. Az Eisenstadti útra nagyjából összegyűlt a pénz fele, ehhez nem nyúlhatok hozzá, Vácon meg majd visszafogom magam, és igyekszem a lehető legkevesebb sütit és macaront enni. És igen, még mindig a mentolzöld fagylaltos kardigánt szeretném.

Nekohime rábeszélt, hogy legyen Pupém, szóval lassan töltögetem fel a cuccaimat. Ma felkerült ám a szépséges Ribbon Doll is! Annyira gyönyörű, imádom ^_^ Hát igen, miatta nincs egy fillérem se, de nem tudom őt ezért utálni. Reggel arra ébredtem, hogy az álmodtam, hogy Nanának nem sikerült a vizsgája... de most láttam, hogy igen ^_^ Hála az égnek, Nekohimével és Marcipánnal együtt nagyon szurkoltunk. És eldöntöttem, bármilyen rossz a helyzet, egy parókát azért mindenképen szeretnék. Ezt itt, ez olyan cuki ^_^ Aztán ha mégsem lesz jó, annyiért szerintem el tudom adni, amennyiért vettem.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem jól döntöttél! Eisenstadt második felére még van egy hónapod Vác után, és a paróka is tényleg cuki :)

    Amúgy meg lesz neked még Usakumyád, hidd el. Ha nem most, nem nyáron, hanem mondjuk karácsonyra, az sem késő. Szerintem a jó dolgokra érdemes várni. Én tavaly július óta vágytam egy menta szoknyára, és végre meglett :D :D

    A pupédat majd beilleszted a blogodba? :)

    VálaszTörlés