2010. március 20., szombat

Új Angelic Pretty kardigán

Megújult az Angelic Pretty japán honlapja, ráadásul újdonságok is felkerültek. Ez a kardigán annyira hihetetlenül édes! Úgy tűnik, a fagylaltos kardinak ez lett a vetélytársa. Nagyjából mindkettő ugyanannyiba kerül. Van még feketében és rózsaszínben is, de az itt látható két színben tetszik a legjobban. Annyira cukor az a kis pici macika, ahogy kikandikál a zsebéből!

Végül feliratkoztam az eizenstadti útra. Hátha sikerül összeszedni rá a pénzt. Ráadásul pont a szülinapomon lesz, már csak ezért is jó lenne, és máshova én úgysem megyek egész nyáron. Ha mégsem lesz meg a 20 ezer forint, Nana azt mondta, akkor sincsen semmi baj, mert a foglalást később át lehet szervezni. Csak azért kell most jelentkezni, hogy legyen elegendő hely. Olyan jó lenne elmenni, látni akarom azt a függőkertet! Osztrák lolikkal nem hiszem, hogy nagyon tudok majd kommunikálni, legalábbis németül biztos nem, max angolul. Azon sem valami perfekt szinten. De nem is ez a lényeg:)

Egyébként jövő héten már nem lesz Jang Geum. Annyira jó sorozat volt! Örülök, hogy a vége Happy End lett, de azért a királyt nagyon sajnáltam, ő volt az egyik kedvencem. Biztos vagyok benne, hogy Jang Geum meg tudta volna őt gyógyítani, de a király tisztában volt azzal, hogy ha felépül, akkor Jang Geum-nek továbbra is mellette kell maradnia és sosem lehet boldog Min Jong Ho-val. Ezért úgy gondolta, el kell őt engednie. Nem tudom, mi lesz velem most, hogy vége van, mondjuk az is igaz, hogy elég hosszú sorozat volt, de a végén sem volt unalmas, mindig történt benne valami érdekes és izgalmas:) A mai orvosok többségének lenne mit tanulnia Jang Geumtől, az biztos. Egyébként szívesen megkóstolnám azokat a finom koreai ételeket, amiket a filmben mutattak. Ki tudja, lehet, hogy Jang Geum képes lenne megszerettetni velem a zöldséges ételeket, mint ahogyan a Ming Birodalom nagykövetével is megszerettette őket.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki! Nekem a fehér-rózsaszín tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is afelé húz a szívem:) Mert már elegem van a feketéből, túl sok fekete cuccom van, most már fehérek kellenek:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is inkább a fehér tetszik. :) Tényleg nagyon cuki. *_*

    Amúgy van itt valami, ami érdekelhet, nem tudom láttad e Daily Lolin anno, de én mindenesetre lementettem a képet, mert nagyon cukinak találtam a dolgot:
    http://ichike.blogspot.com/2010/03/ellejay-teaparti-usakumya-nak.html

    VálaszTörlés
  4. Nagyon édes:) De nekem biztosan nem kellene fekete macinyuszi, csak fehér:) vagy rózsaszín. Majd ha lesz Usakumyám, természetesen én is rendezek neki partit az érkezésére is, meg később is.

    VálaszTörlés
  5. A fekete Usakumya (már Loo is megmondta) egy terminátor^^ De cuki^^
    Meg nekem a kék tetszik. Persze a másik is cuki.
    Arról a sorozatról a TVben nagybátyám azt ötlötte ki, hogy az elején egy szakács, a vége fele meg egy doki írta x:D

    VálaszTörlés
  6. Igen, lehet, vagy az is lehet, hogy aki írta, mindkét foglalkozásban nagyon ügyes volt, akárcsak Jang Geum:)

    VálaszTörlés