2010. március 18., csütörtök


Tudom, hogy nem kellett volna, de megvettem ezt a táskát, de nincs más ilyen jellegű táskám, és ez ráadásul elég nagy is. Egy csomó minden belefér, meg a zsákállat is cuki rajta. Ráadásul ez volt az utolsó darab, ki tudja, lesz-e még. Ja, és ennél igazából sötétebb rózsaszín. Egyébként tegnap találkoztam Elyvel és Pálmával az Árkádban, és láttam Ely Montreal cipőjét is!!! Annyira cukor! És örülök, hogy biztonságban ideért. Én meg idegeskedhetek májusig a Secret Shop miatt. Abban sem vagyok biztos, hogy jó színt választottam. Lehet, hogy mégis inkább zöldet kellett volna... mindegy, majd meglátjuk.

Ja, egyébként nem felejtkeztem el az AP rendelésről, de ugye valószínűleg tolódni fog a dolog, ennek pedig több oka is van:

1, A közelmúltban kialakult Usakumya-mániám, erre jelenleg a Nanától kapott Maneki Neko pénztárcában gyűlik a pénz. De most komolyan, lehet nekik ellenállni? És ha tényleg lesz árilisban hajókirándulás és elmegyünk az ország legjobb cukászdájába, én mindenképpen szeretném az Usakumyámat is magammal vinni, hogy együtt kóstolhassuk meg a macaront.

2, Nekem OTP Visa Electron kártyám van, ami múlt év végéig ingyenes volt. Azt hittem, a kártyadíj nem lesz több évi 4-5 ezer forintnál. Erre múlt hónapban meg előző hónapban is levontak havi 1200 forint csomagdíjat. Szokás szerint erről ugye nem tájékoztattak, hogy ez ennyibe fog kerülni. Szóval ennek most utánajárok, de az biztos, hogy én egy kártyáért 15000 forintot nem fogok évente kifizetni. Ha ez tényleg ennyibe kerül, akkor megszünetetem a kátyát. Ma megkérdeztük K&H-ban, a dombonyomott Visa vagy Mastercard 4000 Ft lenne egy évre. De ugye ennek az intézéshez idő kell, meg elvileg az kell hozzá, hogy 20 ezer forint legyen a számlámon. Szóval várni kell, míg megkapom a jövő havi ösztöndíjat, és azt majd valahogy kipótolom 20 ezerre.

3, Most nagyon nincs pénzem loliruhákra. De tényleg nagyon nincs. Még csuklómandzsettára sem. A fagyikardi meg 20 ezer forint. Strapyától is akkor kellene rendelni, ha lesz valami 5-10%-os akció. És úgy vagyok vele, hogy érdemes inkább egyszerre többmindent venni, a drága szállítási költség miatt.

Nem tudom, mikorra rendeződnek ezek a dolgok, remélem, április második felében-májusban tudunk valamit rendelni az AP-tól/Swimmertől. Ha valaki addig nagyon nem bírja ki, szerintem más Paypallal rendelkező lolik is szívesen segítenek a rendelésnél, egyébként meg érdemes szétnézni a Mobokun. Nem mondom, hogy minden olcsóbb (Melty csokit úgysem lehet 80 ezer forint alatt venni), de tényleg sok márkás cucc van nagyon olcsón, én is valószínűleg onnan fogok Usakumyát beszerezni.

Usakumyák! Hát lehet őket nem szeretni??? Ugye ez költői kérdés volt.

8 megjegyzés:

  1. Wááá, hol vetted a tatyót? *_* Irtó édi, Vigyori Úrra emlékeztet. :D (Nekem tetszik a magyar neve, akkora LOL XD)
    Ne tegyél már be ennyi képet az Usakumya-ról, mert még a végén nekem is kell majd egy. XD Például ezen egész helyesen festenek, bár még mindig elég ijesztőek. De lehet, hogy élőben például tök aranyosak. :D

    VálaszTörlés
  2. Én régen szerettem az Usakumya-kat, de amikor lett saját printjük nagyon megutáltam őket. A print miatt. :D

    Amúgy imádom azt a táskát, mert lila meg tigriscsík is luvv <33

    VálaszTörlés
  3. Én egy videón láttam mini Usakumyát, tök édes volt, ahogy az a francia lány megmutatta őt. Ezen a képen speciel a rózsaszín a legjobb:)

    Ja, elfelejtettem odaírni, hogy a Takkóban kell keresni a táskát, akit esetleg érdekel. Az a jó benne, hogy viszonylag nagy. És olyan cuki fagyis pulcsit is láttam, de csak 128-as méretig van.

    http://www.takko-fashion.com/hu/kids/Teen_Girls_1.php

    VálaszTörlés
  4. Yakaii, az Usakumyák plüssben a legédesebbek és a legszebbek, nekem sem tetszenek igazán másban.

    VálaszTörlés
  5. A táska eredeti színe a Takkó linkjére kattintva látható:)

    VálaszTörlés
  6. Utálom, hogy sehol nincs Takkó a környékünkön T___T

    VálaszTörlés
  7. Én is most készülök megszüntetni az OTP-s számlámat, tiszta rablás...
    Hajrá a Macinyuszi projecthez! <3

    VálaszTörlés
  8. Nekohime: Valószínűleg megszüntetem a számlát:) Most is láttam macinyuszikat Mobokun, de még várok, hátha felbukkan egy nagyobb, mert ezek mind kicsik voltak.

    Ely: tőlünk 10-15 percre van a Takko, csak szólj nyugodtan, ha kell valami onnan. Mondjuk a netes katalógusban nincs fent az összes cucc, amit árulnak, de jó dolgokat lehet találni.

    VálaszTörlés