2010. március 9., kedd

Tervek a jövőre nézve


Most, hogy megtudtam, hogy Nekohime kap egy Milky-chant, nagyon örülök! Egyébként tegnap is Nekohiméről álmodtam valamit, már fogalmam sincs, mit: ez biztos ennek a jó hírnek a hatása! Így már nemcsak Marine Rose, hanem Milky-chan ikrek is lehetünk. De nem akarom mindenben utánozni őt, és a barna amúgy sem az én színem. Nagyon szeretnék egy fehéret vagy egy rózsaszínt:) De most fizettem ki a Secret Shop cipőt, és most nincs pénzem igazán.

Tudom, hogy engem mindenki pénzeszsáknak tart az AP meg az Alice and The Pirates ruha miatt... bár így lenne. Szóval senki se gondolja, hogy én annyira gazdag vagyok... a ruhákat csak azért tudtam venni, mert megkaptam a biztosítási pénzt (ami ezekre szépen el is ment), illetve az előző félévben kivételesen több ösztöndíjat adott az ELTE. Most megint alamizsnát kapok, és örüljek, hogy egyáltalán adnak valamit. Azt hiszem, ha lerendeződik ez a szakdoga ügy (a köttetés is bele fog kerülni párezer forintba), csinálok egy nagy tavaszi nagytakarítást, a fölösleges dolgokat pedig megpróbálom eladni. Hátha kellenek valamelyik lolitársamnak. Túl sok dolog halmozódott fel, amit sosem használok, csak a helyet foglalja. És ugye áprilisban ki kell fizetnem a Corvinusra való jelentkezést. Amikor még anno az ELTE-re felvételiztem, annyi helyért kellett fizetni, ahányra beadtam a papírt: három helyért fizettem 9000 Ft-ot. Most meg ha egy helyre jelentkezel, akkor is 9000 Ft. Ha háromra, akkor is, afelett meg pótdíj. Mindegy, bejelöltem hármat, de lenne pár keresetlen szavam azokhoz, akik ezt így kitalálták.

Ennél kellemesebb téma, hogy jövő héten szeretnék elmenni megnézni az Alice-t. 3D-s mozira nincs pénzem, azt sem tudom, milyen lehet, még sosem próbáltam. És jelenleg 850 Ft-nál többet nem adhatok ki egy mozijegyre.

Az év további részére a következők vannak betervezve: kizárt dolog, hogy mindez összejön, de vágyakozni még lehet, nem? Nem végleges lista, tudom, időközben lesznek még szívfájdítóan szép dolgok >_<

Milky-chan ruha (fehér vagy rózsaszín)
Dreamy Doll House ruha (zöld)
Fagylaltos kardigán (zöld vagy rózsaszín)
Jewelry Jelly fodros szoknya (a fekete kivételével bármelyik szín)
Jewelry Jelly csuklómandzsetta
Bodyline School girl outfit, amit karácsonyra akartam, de elfogyott, szóval ha esetleg újra lesz Rose Melody (fekete)
Secret Shop zoknik (elsősorban a szamócás, masnis, cukorkás)
Angelic Pretty LP
Baby LP
RHS (fehér)
Angelic Pretty teaparti cipő (mentol)
Big Momo-chan
Care Bear (zöld)

És végül egy fehér Usakumya (igen, a leggonoszabbat akarom, egyébként meg az Usakumyák már önmagukban azért is gonoszak, mert nagyon drágák, és fájdítják a nonmilliárdos lolik szívét szerte a világon)!!! Nem a legnagyobb, mert az túl nagy és túl drága, de nem is a telefondísz, hanem a két méret közötti kicsi vagy közepes macinyuszi! Nem érdekel, ha nem fér bele semmi, nekem kell egy ilyen!!! Őszintén szólva kezdetben nem becsültem sokra ezt a furcsa állatkát, de időközben nagyon megszerettem (az RHS-sel is így voltam, azután tetszett meg, hogy Mery-channak lett egy). Usakumya:) Annyira szeretnék egyet, olyan cukor, ahogyan világuralomra tör. De ezt csak akkor teheti meg, ha hatalmába kerít egy lolit. És tudom, hogy van egy valahol, amelyik már kiszemelt magának, és csak a megfelelő alkalomra vár! Szóval ha esetleg valaki lesz olyan szerencsés az év folyamán, hogy be tud szabadulni valamelyik Baby üzletbe, esetleg rendel onnan, mindenképpen értesítsen!

4 megjegyzés:

  1. A Corvinban szerdánként azt hiszem pont 850 forint a jegy. :) Mi is szerdán megyünk megnézni, csak mi a 3D-re. :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is akkor megyek majd, de még nem tudom, melyik időpontban. A 3D-s biztos jó lehet, de úgy tudom, az nem kedvezményes.

    VálaszTörlés
  3. Igen, az nem, de az is olcsóbb, mint általában, szerdánként 1250 Ft-ba kerül, amúgy pedig 1750-be... Elég húzós. :S Mi a 17:30-as előadásra fogunk menni, ha minden igaz, és szeretnék venni macskás poharat. >.< Remélem elfogadnak meleg étel utalványt. XD

    VálaszTörlés
  4. Nekem van egy chesire cat kitűzőm, majd lehet, hogy azt felteszem:)

    VálaszTörlés