2010. március 2., kedd

Swimmer és Angelic Pretty


A jó hír: hamarosan kapok pénzt! A rossz: nem annyit, amennyit vártam! De legalább a Secret Shop cipőt ki tudom fizetni belőle. Fagyikardiról továbbra sem mondok le! Mivel ez most így alakult, valószínűleg április első felében fogok rendelni az AP-tól, esetleg Swimmertől, addig felszabadítom a rejtett energiákat és összegyűjtöm a pénzt legalább a mentolzöld csuklómandzsettára (a fagyikardit annyira szeretném, de nem tudom, mi lesz). És nagyon örülnék, ha valaki becsatlakozna hozzám a rendelésbe, mert úgy olcsóbb lenne a szállítás. Ha nem jön össze, marad a Strapya ^_^

7 megjegyzés:

  1. Mennyi lenne a szállítási költség? :S Vagy az attól függ, hogy mennyit rendelek? Köszi! ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Más elérhetőséget nem találtam, ezért ezúton szeretném tuttodra adni, hogy az egyik Kreatív Blogger díjat neked adom! ^__^
    részletek itt:
    www.chiaki-loliblog.blogspot.com

    Chuu~: Chiaki.

    VálaszTörlés
  3. A Strapyától? Úgy emlékszem, onnan szerettél volna valamit... Mivel a Strapyánál nem súly alapján van megszabva a szállítás ára, hanem egységesen, úgy gondoltam, a költséget annyifele osztanánk, ahányan vagyunk. Ha egy 5 dolláros kis izét rendelek akkor is ugyanannyi a szállítás mintha 50 dollárért rendelnék valamit, szóval szerintem így igazságos. EMS szállítás olyan 2900 Ft, ez oszlana meg.

    VálaszTörlés
  4. Én naaagyon szeretnék valamit az AP-től, de nem tudom, hogyan kaparok rá annyit össze.
    A másik meg, hogy nálunk senkinek nincs a családban Paypal-ja, én teljesen megbízom benned, átutalom a pénzt a bankban, de valószínűleg csak akkor, ha már kéznél van a cucc. Még a belföldi postaköltséget is állnám, de amíg nincs nálam a cucc, addig nem hiszem, hogy drága szüleim engednék, mondván, nehogy becsapjanak.. ><
    De Strapyától szívesen rendelek veletek, nekem kell egy Mameshiba.! :3

    VálaszTörlés
  5. Sophie: még én sem tudom, de majdcsak lesz valami. A shopping service a bizalmon alapul. Ebből a szempontból a vevő mindig nehezebb helyzetben van. Ha úgy alakul, hogy Chibi Tenshi meg tudja venni a cuccokat, akkor tőle rendelünk. Úgy emlékszem, előbb megvette a ruhát, utána kellett fizetnem. Valahogy nem hiszem, hogy ő becsapna, több mint 200 pozitív feedback-je van EGL-en, és már régóta csinál shopping service-t, szóval nem érné meg neki, hogy lejárassa magát a mi nem túl nagy értékű rendelésünknél. Most Amerikába utazott, szóval majd áprilisban rendelünk. AP rendelésnél ha lesz annyi a kártyámon, kifizetem a cuccot, de majd ezt megbeszéljük, ha aktuális lesz a dolog.

    És nekem sem érné meg, hogy bárkit is átverjek, hiszen akkor lejáratnám magam az egész magyar lolita közösség előtt, meg amúgy sem vagyok olyan, eddig senkinek sem volt velem problémája (igaz, eddig mindig csak vásároltam EGL-en), de itt a link a Livejournal naplómhoz, minden eddigi visszajelzés pozitív.

    http://tsukisakura.livejournal.com/656.html

    VálaszTörlés
  6. Nyugi, én megbízom benned, Sakura-chan! ^-^
    Nagyon reménykedem az AP rendelésben..:3

    VálaszTörlés
  7. Én is reménykedem, nagyon jó lenne, ha sikerülne áprilisban rendelni ^_^ annyira szép az a fagylaltos kardigán, és ha nincs mentolzöldben, esetleg a rózsaszínt is elfogadnám. Csak hát mindennel együtt kellene rá 25ezer forint... nem tudom, hogy tudnak elkérni 20ezret egy kardiért.

    VálaszTörlés