2010. március 23., kedd

Plüss replikák

Nemcsak lolita ruhákból, hanem plüssökből is készülnek replikák. Ez itt például egy Usakumya replika. Még ha olcsóbb is, ennyi pénzért Mobokun be lehet szerezni eredetit, másrészt látszik rajta, hogy utánzat: nem csillog a szeme, mint az igazi macinyusziknak. Nem látszik rajta, hogy világuralomra tör, sem az, hogy gonosz tervei vannak, sőt még az sem, hogy szereti a mandulát.


Milky-chan replika plüss. Egy fokkal jobb, mint a mcinyuszi replika, de én sokallom érte a 9000 Ft-ot. Tudom, hogy az eredeti ennél drágább, de ennyi pénzt nem adnék érte.


6 megjegyzés:

  1. Szerintem a Milky aranyos nagyon. Mondjuk én másik fotón láttam, és ott ideálisan volt beállítva, tudod az ilyen "Vegyél meg, mert szép vagyok"-pózban, és eredetileg nem is olyan, csak a fotós ügyes :D De a macinyuszi így még rondább, mint eredetiben. Annyit mondogattátok, hogy szeretitek, meg mutogattátok, hogy egészen megbarátkoztam a ténnyel, hogy ilyen szörnyek léteznek, és még meg is tetszettek :D De a replika szerencsére nem, így esélytelen, hogy egy ilyen egyszer elfoglalja a szobámat.

    VálaszTörlés
  2. A macinyuszi replika szerintem nagyon szerencsétlenül sikerült. A Milkys viszonylag cukor:)

    VálaszTörlés
  3. A Milky-chan replika tényleg nagyon aranyos.. mindig is akartam egy Milky-chant, de az eredetire nem volt pénzem, és mivel én ingadozom a sweet és goth között, inkább nem veszek ilyeneket, mert lehet, hogy gyorsan túl kell majd adnom rajta.. Mármint, ha a goth énem felszínre tör.
    Az első képen látható Usakumya meg... Olyan csúnya lett, na. xD

    VálaszTörlés
  4. Szerintem használtan bármely akciós oldalon lehet találni féláron eredeti Milky plüssöt. Mindegy, én most macinyuszira gyűjtögetek.

    VálaszTörlés
  5. Az Usakumya replika úgy néz ki mintha lobotómiát végeztek volna rajta, (kezelhetetlen őrülteknél szokás, úh. lehet hogy nem lenne alaptalan egy világuralomra törő gonosz macinyuszinál ???) és elvesztette volna a személyiségét.
    A Milky-replika teste rendben van, viszont a feje, nem tudom olyan fura az arckifejezése...de talán csak előnytelen neki ez a beállítás. Mindenesetre neki legalább van személyisége, azt már ne firtassuk, hogy milyen... XD
    Amúgy szerintem sem éri meg pénzt adni értük, kicsit több gyújtéssel egy igazi és lélekkel rendelkező gonosz, hatalomvágyó Usakumyát és ártatlannak kinéző vérengző Milky-t kaphatunk.<3

    VálaszTörlés
  6. Hát igen, ezért indítottam be a macinyuszi projectet. A gonosz macinyuszikat úgy lehet leginkább megbüntetni, hogy nem adsz nekik mandulát... vagy ha megszűnsz lolita lenni. A macinyuszik csak akkor igazán erősek, ha lolik közelében vannak.

    Nekem is a Milky plüss feje furcsa egy kicsit, de ez még nem biztos, hogy a plüss végleges formája.

    VálaszTörlés