2010. március 13., szombat

Miracle Candy replika képek Elynek és Pálmának


Itt vannak a "hamisított" Miracle Candy-ről a képek. Szerintem nem olyan rossz az anyaga, de az is igaz, hogy vékony (mondjuk ez jó időben nem olyan nagy baj). A csipkéje sem az igazi, de elfogadható. Ennek a szoknyának amúgy is a print a lényege, én egyedül ezért vettem meg. Annyira örülök, hogy sikerült feketében megszerezni, olyan jól mutatnak rajta az édességek. A minta néhány helyen csillog. Van benne beépített tüll, de ahhoz, hogy szép tartása legyen, mindenképpen kell alá alsószoknya. A szoknyához tartozik két megkötő, de azokat akár le is lehet róla gombolni. Ha gondoljátok, elviszem a Mini Matsurira, ott meg lehet nézegetni/próbálni. De akkor szóljatok előtte, nehogy elfelejtsem ^_^

Print közelről (Cukor!!!)


Közeli kép arról, hogyan áll (egy mini H&M alsószoknya van alatta).

7 megjegyzés:

  1. Júj, ez de szép! *_* Mennyibe került? Nem lehet belőle véletlenül mentolzöldet vagy sárgát kapni? XD Esetleg talán még rózsaszínben is eltudnám képzelni magamnak... Bár a cukorkák akkor egybe olvadnának a szoknyával. :S Esetleg kék...? Egyszerűbb, ha megkérdezem, hogy milyen színek vannak? XD

    VálaszTörlés
  2. Yikyutól vettem, szállítással együtt olyan 15 ezer forint volt. Ez egy Angelic Pretty replika, amit még januárban kaptam. Ugye az eredeti elég drága, és ez végül is szinte ugyanúgy néz ki.

    4 színben van: piros, fekete, kék, rózsaszín
    Van One-piece verzió, az egy kicsit drágább, talán 4-5ezer forinttal.

    Úgy tudom, szoknyából már nincs mindegyik szín. Elyék is mondták, hogy szeretnének szoknyát. De az OP-ból azt hiszem mindegyik színben van még, de igazából ezt Yikyutól kell megkérdeznetek.

    Itt a link a naplójához:
    http://yikyu1991716.livejournal.com/4894.html?page=2

    VálaszTörlés
  3. Pálmus JSKt szeretne, a bonyodalom ott kezdődik :DDD És ráadásul kéket, ami replikában még ha lenne, akkor se olyan színű lenne, mert sokkal világosabb. Én az ő kéke miatt átpártoltam a piroshoz, csak nemtudok dönteni, mert a szoknyán alig van csipke, úgyhogy azért azon kevésbé gázos, de nem sokkal drágább az OP, ezért nagyon vonz az is... Hát nemtudom mi lesz belőle, a műszálcsipke miatt nagyon gondolkozunk mindketten. Majd hadd tapizzuk meeeg! Meg hogy hogy van megvarrva meg ilyenek, és akkor úgy tudunk dönteni. Kösziiiiii :3

    VálaszTörlés
  4. Hát a probléma ott van, hogy egyelőre nem tudok arról, hogy lenne JSK replika. Csak OP-ról tudok, meg szoknyáról. Nekem egyébként nem tetszett igazán az OP replikában, az igazán csak Angelic Prettyben jó, de én is inkább a JSK-ra szavaznék, az OP elején nem tetszik az a fodor. Ha Pálma JSK-t szeretne, és kékben, javaslom, hogy inkább vegyen igazit, de ki lehet próbálni, hogy megveszi, max. ha nagyon nem jó, EGL-en el lehet adni.

    Másik lehetőségetek, hogy szorgalmasan nézegetitek a Mobokut, és ha ott felbukkan egy Miracle Candy olcsón, lecsaptok rá.

    Majd elviszem a szoknyát, meg lehet simogatni, és akkor majd eldöntitek. Én a feketét azért vettem meg, mert ez tényleg hasonlít az igazira, aki nem szakértő, azt hiszi róla, valódi, pedig nem is ^_^

    VálaszTörlés
  5. Jaja, a piros is eléggé hasonlít, én azt nézegetem.
    Igen, JSK nincs, azért is mondtam, hogy ott kezdődik a bonyodalom :D
    Nézegetem én a mobokut rendszeresen, de amik igazán kellenének, azok iszonyat drágák. Pl. Melty Chocolate 50.000yenért???

    VálaszTörlés
  6. Azt én is láttam! A Melty azon kevés printek közé tartozik, ami használtam drágább, mint újonnan.
    De hátha Usakumyát lehet olcsóbban kapni.

    VálaszTörlés
  7. Úgy láttam az előbb, hogy már csak egy darab piros Miracle Candy szoknya van raktáron.

    VálaszTörlés