2010. március 5., péntek

Mintymix ruhatára

Lenyűgözőek ezek a ruhák. Az egyetlen probléma: nem az enyémek. Szerintem Mintymix ruhatára az egyik legjobb. Nem tudom ti hogy vagytok vele, számomra ő az a loli, akinek szívesen megörökölném a cuccait ^_^ Ha egyszer adakozó kedvében lenne, és azt mondaná, választhatok egyet, akkor a Miracle Candyt kérném. De a Strawberry Milfeulle szoknya is nagyon tetszik ^_^És Milky-chanja is van! Igaz, hogy barna, de Nana szerint nekem nem állna olyan rosszul, mint ahogy azt én gondolom. De akkor is a Miracle Candy a legjobb!





14 megjegyzés:

  1. Na ezek azok a cukimintás ruhák, amiket még énis imádok, pedig van pár, ami már nagyonsok. Nyűűű, télleg nagyonszépek! Ismered (mármint neten) is ezt a lányt, vagy csak nézed a cuccait néha? :)

    VálaszTörlés
  2. Csak távoli hódolója vagyok... mármint a szekrényének, meg amúgy neki is, a fénykép alapján aranyosnak tűnik. Amikor EGL-en idális lolipéldaképet kerestek, volt, aki őt jelölte meg, és állítólag Mintymix nagyon aranyos is. Egyébként a fekete Parfait az első Baby szoknya, ami úgy igazán tetszik, mert nem az a nagyon pasztelles. És a Strawberry Milfeulle is gyönyörű, mondjuk nemcsak feketében, hanem mentolváltozatban is. A Cherry Berry nyuszikák inkább kékben vagy rózsaszínben kellenének (mondjuk a képen a kékben van), és a barna Milkyt elcserélnem fehérre vagy rózsaszínre.

    VálaszTörlés
  3. Ha választhatnék, akkor tutira a hintalovasat kérném el (bocsi, nem tudom a nevét :S). ^^ Meg még esetleg az első kéket. :3

    VálaszTörlés
  4. A Sugary Carnevalt? Az egy népszerű print, bár nekem nem annyira nagy kedvencem, mint a Miracle Candy.

    VálaszTörlés
  5. Én is SC fan vagyok, csak nem ebben a színben :D De igazából innen majdnem mindent imádom. A Miracle Candy kékben és pirosban is nagyon tetszik *___* Olyan replicát egyszer lehet hogy fogok rendelni *__* A fruit parlor pedig mentaszínűben nagy álmom. Bambi pedig másokon tetszik, de hozzám nem passzol :)

    VálaszTörlés
  6. Sakuuuuuu, neked akkor van Miracle Candy replikád? Pálmával beleszerettünk, és ha fel tudnád ajánlani egy megtekintésre, akkor nagyon szeretnénk megtapizni, hogy milyen minőségű~ Ha még időben olvasod, el tudod hozni holnap? Kösziii!~

    VálaszTörlés
  7. Ja és Pálma azt kéri, hogy a hozzávaló fejrevalót is hozd el ha tudod. Bocsiiii, remélem, nem gond!! :3333

    VálaszTörlés
  8. Nekem annyira nem tetszik a Sugary. annak sokkal szebb printek is nála, de azért elfogadnám. A kék is jó, csak túl halvány szerintem.

    miracle Candym van.

    Megpróbálom elhozni, csak ugye be kell fejeznem holnap estig a szakdogát, szóval lehet hogy nem maradok végig. Lehet, hogy el fogok aludni a meeten a fáradtságtól, rosszabb esetben elájulok. Akkor majd élesszetek újra.
    Viszont akkor nagy tatyóval kellene mennem... meg a fejdísz elég érdekes, ti még nem láttátok, nem tudjátok, de mindegy... egy kicsit furcsa, de nem menthetetlen.

    Ugye az a baj, hogy nadrágban megyek, mert hideg van (a múltkor is az volt és kicsit megfáztam), és vinnem kell az óriásalsószoknyát és a ruhát is, meg szerintem a cipőt is. Az én kis testem nem tud túl nehéz súlyokat emelgetni. Tudom hogy csak egy szoknya, de azért van súlya a beépített tüll miatt.

    Ha esetleg nem tudom elvinni, jövő héten hétvégén ide is el lehet jönni hozzám megtekinteni (X. kerületben lakom, Árkádtól busszal tizenöt perc, vagy Kökitől tíz perc busszal) vagy megbeszélünk egy találkozót valahol és ott megtapizzátok. Képet tudnék feltenni róla, de ugye ti a minőségét akarjátok tesztelni.

    Bocs, hogy itt problémázok, ha nem lenne ez a dolgozat, minden könnyebb lenne. Mindegy, elegem volt az ELTÉből. Megyek Corvinusra, ha felvesznek (talán van esélyem rá, nem tudom).

    VálaszTörlés
  9. Jólvan semmi gond~ A fejdíszt azért el tudod hozni? Végülis az anyag azon is érződik, nem?
    Pihenj nyugodtan, ismerős az érzés, én 1 hónapja adtam le a szakdogámat, és még külön van diplomamunkám (művészsuli, nehogy csak egyszer szadizzák a jónépet :D), úgyhogy azzal is szenvedek :D

    Úgy amúgy nem tudsz jönni, hogy a ruhában, csak az alsószoknya nincs rajtad?

    VálaszTörlés
  10. Gondoltam rá, csak ugye a Marine Rose (ahogy Nana írta egykor a blogján, mert neki régen volt egy kék, de rájött, hogy nem szeretik egymást) nem bélelt. Nincs benne beépített alsószoki, csak ilyen kis vékony izéke.

    Végül is elvihetem a fejdíszt, de a szoknyán a csipke is lényeges szerintem. Ha gondolod, én is elmehetek hozzátok vagy Pálmáékhoz amikor ráér valamelyikőtök, 12-én kell leadni a végleges cuccot a tanulmányin, utána elvileg ráérek.

    VálaszTörlés
  11. Jólvan :3 Most úgyse lesz egy darabig pénzünk asszem XD

    VálaszTörlés
  12. Nem, gondoltam innentől intézed, és írsz neki te, amikor jó :DDD De azóta most írtam neki, szóval hamarosan küldi gondolom :) De izgi :D

    VálaszTörlés
  13. Ja, én is írtam neki:)Most fizettem ki a cipőt.

    VálaszTörlés
  14. jaaj!!kammie nak tényleg nagyonjó cuccai vannak ^^ fbookon még írt is nekem h ad el 1-2 cuccot és hogy nem kell e nekem valami...de már megvette egy ismerősöm azokat a cuccokat(egy melody doll szoknyát és egy AP szivecskés válltáskát ^^)annyira mázlis...

    VálaszTörlés