2010. március 25., csütörtök

Melty Csoki rajz


Ha jól értesültem (remélem jól), akkor megérkezett Magyarországra az első Rose Melody! Mert megérkezett, igaz? És ez részben nekem is köszönhető ^_^

Ely, sokáig gondolkoztam, és rájöttem, milyen ruhában rajzolj le: Melty Csokiban! Természetesen a mentolos változatban! One-piece ruhában, csak ne barna legyen a cipő, hanem mentolzöld, mint a képen. És a Chibi Saku viseljen mentolszínű Melty masnit. Egyelőre ezeket a Melty képeket találtam (a fehér napernyős lány annyira édes). De majd szombaton megbeszéljük!!!

Ja, és aki még nem szavazott, szavazzon az Usakumyával kapcsolatban! Szerintem csak nyáron lesz belőle valami, de semmi sem biztos, viszont egy kardigánra/blúzra tényleg nagyobb szükségem lenne, mint egy gonosz macinyuszira. Nem mintha nem lenne cukor meg minden, csak hát drága.




6 megjegyzés:

  1. Awww ez a Melty azért nagyon el lett találva, főleg a manta-csoki kombináció. <3
    Kiváncsi vagyok Chibi Saku-ra. ^^ Biztos nagyon cuki lesz, én is akarok majd ha Ely ráér Milkys Chibi Nekohime-t. XD

    VálaszTörlés
  2. A Melty az egyik álomruhám, de nagyon ritka ás nagyon drága, főleg mentában:( OP-t szeretnék, de szoknyával is megelégednék, ha a sors egyszer úgy hozza, hogy legyen Melty Csokim.

    És ha majd egyszer lesz fehér Milky, akkor majd megkérjük, hogy rajzoljon le minket Milkyben (Milky-chan Twins ^_^)

    VálaszTörlés
  3. Ely nagyon szívesen rajzol mindenkinek, mert imádja az ilyen dedós kislány rajzokat, és legalább nem kell ihleten gondolkozni, ha megadjátok miben, csak időm van iszonyú kevés, úgyhogy tényleg fogok mindenfélét rajzolni, csak nem garantálom, hogy hamarosan, de azért nem felejtem el :)

    Rose Melody ittvan, gyönyörű, tökéletes meg minden! Raktam fel PA blogra képet, de elég bénán sikerült fotó (Márkót fogtam csak be, és nem 150ből választottam ki a legjobbat, hanem összvissz 1et volt hajlandó csinálni XD), majd megkérem még a nővéremet, meg rakok a szabóbabára még sok alszószoknyát hogy pufisabb legyen, mert így nemtudja bemutatni a teljes szépségét a kis drágám ^_^

    VálaszTörlés
  4. Ely: a rajz egyáltalán nem sürgős... amikor van időd és kedved, hogy lerajzolj, akkor:)

    VálaszTörlés
  5. Nekiálltam a rajznak ma. Kiválasztottad az egyik legnehezebb printet, még nemtudom, hogy fogom megoldani ^^'' Mindenesetre igyekszem... De azért Nekohime Milkyjével is fogok szenvedni, hogy jó legyen a minta :D
    Legközelebb lehet, hogy nem vállalok be ennyire speckó mintás ruhákat XD

    VálaszTörlés
  6. Nem kell vele sietned, ráér:) Azért választottam ezt, mert 1 az egymillióhoz az esélye, hogy én a Melty printet valaha megszerzem... mentolszínűben. Szóval ha már a valóságban nem megy, akkor legalább így... És ha majd egyszer eljutok odáig, hogy legyen fehér Milkym, akkor majd lerajzoltatlak Nekohimét és magamat Milky-ikrekként. De ez még sokára lesz, lehet, hogy előbb a Dreamy Doll House-t célzom meg. Annyira tetszik zöldben:)

    VálaszTörlés