2010. március 4., csütörtök

Még több fagyi és sütemény

A fagylaltozáshoz még egy kicsit hideg van, az Angelic Pretty viszont ontja a fagyis ruhákat. Egy nagyon édes extra sweet fagylaltos-süteményes széria került fel ma az oldalukra. A rózsaszín szerintem nagyon rózsaszín, nem látszanak rajta rendesen az édességek. Ha én lettem volna a tervező, akkor mentolzöld színű sütit és fagyit választottam volna vagy pedig a rózsaszín fodrok, masnik és édességek kivételével a ruha többi része mentolzöld lett volna. Azt hiszem, ha szavaznom kellene, a kéket vagy a sárgát szeretném, de a lila is tetszik. Egyébként nekem a rágógumi ízű fagyi a kedvencem, a kék valahogy arra emlékeztet. Tisztára szerelmes vagyok ebbe a ruhába, pedig nem kellene újabb dolgokkal gyarapítani a kívánságlistát. Még a fagyikardi sem biztos, bár azt nagyon szeretném és küzdeni fogok érte ^_^



13 megjegyzés:

  1. A fagyis kardigán nekem is nagyon tetszik, de ezek valahogy nem... :( Mondjuk a felsőkből is ki kéne szeretnem, mert rájöttem, hogy a 170+ magasságommal esélytelen, hogy jó legyen a hossza.

    VálaszTörlés
  2. Mindegy, egyelőre jóval több esélyem van arra, hogy a kardigánt beszerezzem, és ha vennék is AP ruhát, akkor a Dreamy Dollt vagy a Milky-chant helyezném előtérbe:)

    VálaszTörlés
  3. Én MeltyChocolate fan vagyok még mindig :D De abból meg nemtudnék dönteni. Najó, mentol-barna színkombó az tuti :D De hogy melyik fajta...

    VálaszTörlés
  4. A Melty Choc nagyon ritka és drága, szóval amint lenne lehetőség bármelyik beszerzésére, azonnal rávetném magam ^_^ Melty Csoki:) De talán tényleg a mentol a legjobb belőle, mondjuk a rózsaszín is tetszik.

    VálaszTörlés
  5. végre egy széria, amiből tetszik a sárga! O.o omg, egyre több újdongásot nyújt az AP ♥

    VálaszTörlés
  6. Jó lenne élőben látni, akkor könnyebb lenne eldönteni:)

    VálaszTörlés
  7. Tényleg, amúgy cipőcskét fizetted már? :) Én tegnap fizettem, meg a rose melody ruhát is, annyira örülök nekik és izgulok értük *__*

    VálaszTörlés
  8. Szerintem elfelejtette elküldeni az invoice-ot, de nem is baj, majd szólok neki, ha végre megkaptam a pénzt, előtte úgysem tudnám kifizetni. Most utalják át, de idő kell, míg átér, szóval szerintem csak jövő héten tudok fizetni.

    Egyébként melyik kabátot szeretted volna a Qutielandtől?

    VálaszTörlés
  9. Csak mert ha azt, amire gondolok, talán más forrásból is meg lehetne szerezni, olcsóbban.

    VálaszTörlés
  10. http://www.qutieland.com/product.php?id=409 Őt. Remélem, így bejön.

    Milyen forrást tudsz te még ilyenekhez? ^.^

    VálaszTörlés
  11. Igen, akkor jól emlékeztem. Ismerek még egy eladót, akitől talán olcsóbban meg lehetne rendelni, majd meeten megbeszéljük. Mondjuk a probléma ugye az, hogy nincs igazán pénzem a Rose Melodyra, pedig 20ezerért nem drága egy ilyen gyönyörűség. De mielőtt elhatározom magam szeretném megnézni a tiédet, hogy tényleg megéri e megrendelni. Remélem, a csomag már útban van:)

    VálaszTörlés
  12. Aszondta szól, ha feladta, és még nem szólt, szóval nemhiszem :S De végülis ráér még pár napot, csak minden legyen rendben vele ^.^
    Nekem is most csak a szülinapom miatt volt ^.^ Meg néha félreteszek kajapénzből XD

    VálaszTörlés
  13. Én szülinapra nem sokat várhatok... én is kajapénzből szoktam félretenni, már ha egyáltalán kapok pénzt kajára. Itthonról szoktam kekszet meg hasonlót vinni.

    VálaszTörlés