2010. március 18., csütörtök

Happy Garden

Az Angelic Pretty új húsvéti printje nagyon aranyos, de inkább gyűjtök tovább a macinyuszira. Talán a világoskék változat a legszebb, de őszintén: ezt a printet nem venném meg (még akkor sem, ha lenne rá pénzem). Cuki meg minden, de a Milky-chant vagy a Dreamy Dollt nem tudja felülmúlni. A fagyis kadigánt sem. Ennél még a Powder Rose széria is jobb volt. Nem a print az egyetlen probléma, valahogy nem tetszik a ruha szabása. Meg a JSK is egy kicsit furán néz ki.




10 megjegyzés:

  1. Nekem nem tetszik egyáltalán valahogy. Meg nem értem ezeket az ünnephez kötött ruhákat. Pl. halloween. Egyszer veszi fel az életben? Mert utána jövőre csak nem ugyanabban van... De amúgy ehhez a ruhához a divatfotón lévő cipő annyira cuki *___* Most nem találom, hogy belinkeljem :S Asszem lolicipőfétisem lett :D

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ T________T Csak az egyikőjük adná nekem a ruháját!! http://gurololi.deviantart.com/art/Angelic-Pretty-Dolls-125618652 Mondjuk ha választhatnék, vagy a kék, vagy a fekete kéne. Azok közül már szinte mindegy melyik. De olyan szörnyű ennyit látni egy képen, hogy ennyi lánynak lehet, nekem meg nem T______T

    VálaszTörlés
  3. Brr engem valahogy a nagy áruházak húsvéti reklámjaira emlékeztet... o.o A Cherry Berry Bunny szerintem épp elég húsvéti de az még aranyos is. Meg ezen a csipke se annyira szép... :/
    Ely: A legtöbb halloween-i ruha hordható máskor is, én legalábbis most a tavalyi AatP féle Vampire Requiem-re gondolok~
    Amúgy mostanában nem hagy nyugodni a gondolat, hogy akarok egy fekete SC-t. o.o Tudom, hogy a bittersweet alstílus még nem elfogadott de én imádom... <3

    VálaszTörlés
  4. Igen, a Vampire Requim tényleg hordható máskor is (és csurgatom arra is rendesen a nyálamat :DDD a krémszínű magasderekú szoknyára *___*) de pl van egy olyan, amin gyerekek cukrotkunyerálnak (biztos valami Trick or Treat a print neve, szégyellem, de nem jegyeztem meg), ha azt én pl. nem venném fel máskor, mert azért fura. Meg tojásokon ülő nyulakat se :D De azt amúgyse :D A CherryBerryBunny tényleg aranyos volt, de annak meg a színei nagyonfurák.

    Yakaii, te is magas vagy, szenvedjünk együtt a SC-al :D Aztán ha véletlenül sikerül fakasztanunk egyet (bankrablás, ilyesmi) akkor lehet a tiéd a fekete, és akkor nekem kék kell :) De az a gáz, hogyha nézed a képen a lányokat, még nekik is térdfölé ér, pedig ők japánok :S

    VálaszTörlés
  5. A Sugary ennyire rövid lenne?
    Mindegy, ha már nyuszis printet vennék, én a Cherry Berry Bunnyra szavazok, a rózsaszín vagy a kék változatra:)
    Ez a mostani nyuszis print nekem sem tetszik. Valahogy nem az igazi.

    VálaszTörlés
  6. Nekem nem tetszik ez a print, pedig szeretem a nyuszikat, de olyan mint egy húsvéti szalvéta, és a JSK szabása is elég fura.
    Ha már nyuszik, akkor inkább a Cherry Berry Bunny vagy a Bunny Milk.

    VálaszTörlés
  7. Tudtam én, hogy emlékeztet valamire:)

    VálaszTörlés
  8. Halványlilában nagyon nem tetszik. (szúrja a szemem a zöld plusz lila kombó)
    Amúgy, sztem sem nagyon lehet az ilyeneket a húsvéti időszakon kívül hordani. Milyen lenne már, ha júliusban szaladgálna valaki ilyenben az utcán? :D Húsvéti tojások júliusbaaaaan! xD

    VálaszTörlés
  9. Tök mindegy, milyen AP ruhában vagy, az ígyis úgyis furcsa lenne azoknak, akik nem ismerik a lolita stílust:) De ez a nyuszis print nem sikerült annyira jól.

    VálaszTörlés