2010. március 2., kedd

A Föld nem melegszik, hanem hidegszik...

Mármint a gonosz tudósok szerint, akik félre akarnak vezetni bennünket, szóval ne higgyetek nekik. Egyébként meg remélem, hogy Mana-sama átka utoléri azt, aki összefirkálta a liftet. 100%, hogy nem loli volt, mert egy loli ilyet biztosan nem tesz, szóval nyugodtan elátkozhatjuk. Visszatérve az ökológiára, házit leadtam, bár nem tudom, mennyire értékelhető... Inkább örüljön annak, hogy írtam valamit, van, aki meg sem csinálta. Legalább egy példát mondhatott volna arra, hogy kell egy ilyesmit elkészíteni, de most már mindegy, lesz ami lesz. Egyébként megértem, hogy a tanárunk aggódik a klímaváltozás miatt, pedig szerintem ő még mindig jobb helyen lakik, mint én. A loliságba kicsit a környezettudatosság is beletartozik, mert ez is az igényesség része. Ha igazán igényes valaki, akkor nem csak az a lényeg, hogy ő hogyan néz ki, hanem az is, hogy milyen környezetben él. Szép környezetben azért mindenképpen jobban érezzük magunkat. Majd ha egyszer lesz Usakumyám, ezt a célt is belefoglalom a világuralmi terveinkbe. Mondjuk az Usakumyáknak könnyű, nekik nem kell lélegezni, elég, ha szeretjük őket: ha nem így lenne, nem törnének világuralomra. Miért tennék, ha úgysem érdekel senkit?

Egyébként mindjárt jön a Jang Geum! Ezt most a kedvenc sorozatom, nem tudnám kihagyni! Mondjuk szerintem majdnem mindenkinek Jang Geum a kedvence, és természetesen Min Jong Ho!!! Már a vége felé közeledik a sorozat, és még egyszer sem csókolták meg egymást, ez már nem is lehet igaz!!! Pedig én annyira szurkolok nekik. Mondjuk nekem Csve udvarhölgy beszólásai is tetszenek, amikor a tegnapi részben azt mondta, hogy neki nincs miért aggódnia, mert tiszta, mint a frissen hullott hó... hát az nagyon vicces volt ^_^ De ilyen szereplők is kellenek bele, különben nem lenne izgalmas. Nem tudom, mi lesz velem, ha vége lesz a Jang Geumnak, de a jövő héten még biztosan lesznek részek ^_^

És új cipő került fel az Angelic Pretty honlapjára! Végül is szép meg minden, de csak négy színben kapható (fehér, rózsaszín, kék, fekete), és nekem jobban tetszik a hagyományos teaparti cipőjük, amiből majd egyszer beszerzek egy mentolszínűt, de addig még sokat kell várni. Jelenleg még azt sem tudom, miből fogom a Secret Shopot kifizetni.


11 megjegyzés:

  1. Júúúj, azt a sorozatot én is imádom. >.< Már láttam egyszer, de akkor délelőtt ment és nem igazán tudtam követni, de most minden este nézem, mint egy kisgyerek. XD

    VálaszTörlés
  2. Jang Geum a legjobb! És a főzés különben is annyira lolis dolog:)

    VálaszTörlés
  3. Wááááá, nem találom EGLen a Rose Melody ruhát, mutiiii, ki árulja! Én a JSKt szeretném amúgy belőle.

    VálaszTörlés
  4. http://community.livejournal.com/egl_comm_sales/10117080.html

    VálaszTörlés
  5. Wáááá megtaláltam, és wáááá megveszem *___* Mondjuk picikét talán nagy. De olyan szép! És a szerelmecském belead nekem szülinapom alkalmából :3

    VálaszTörlés
  6. Nekem talán derékban lett volna nagy, mindegy, én valószínűleg inkább OP-ban szeretném megvenni. De lehet kisebbíteni rajta, szerintem jónak kell lennie rád.

    VálaszTörlés
  7. Jaja. Hidd el, az én 65centis derekamnál is kérdéses ;) De aztírta, hogy ha legkisebben nézed, akkor 64 centi. Akkor jónak kell lennie. Meg hát igen, én ráadásul tudok varrni is, szóval nem kéne ennyire stresszelnem magam ^^'''
    Nekem a JSK volt az álmom. Illetve még mindig az. De nem is tudom elhinni, hogy megkapom, annyira hihetetlen, és nagyon örülök neki, és még mindig ugrál a gyomrom XD

    Kb. 10000-el olcsóbb, mintha rendesen rendelném. Azért az elég jó *__*

    VálaszTörlés
  8. Reméljük problémamentesen megkapod és jó kondícióban lesz. Nekem eddig a legnagyobb probléma a cicaszőr volt a Fruit Parloron, de ennél nagyobb ne legyen - már alig várom, hogy jöjjön a jó idő és felvehessem.

    Nekem 64-es a derekam... ebéd után 66 ^_^ De szerintem nem lesz gond, a Marine Rose-nál én is aggódtam, de mondjuk annál ott az öv meg lehetett kötni, és Candy Mitsunak is 64-es dereka van, akitől vettem.

    VálaszTörlés
  9. Egyébként akkor mennyi volt így? 110? Vagy alkudtál belőle? ^_^

    VálaszTörlés
  10. Á, el sem hiszem, hogy ti is nézitek Jang-geum-öt...^^ Ne várd, hogy valaha bekövetkezik a csókjelenet. Ez egy 1500-as évek koreájában játszódó történet. Ha meg vége lesz szokj rá a Yi-san-ra. Én is azt tettem és legalább annyira jó. Csak letöltöd valahonnan, nem is tudom honnan szedtem le. Majd megnézem. De jó^^ A főzés meg lolis dolog, de nem mindegy hogyan. ^^ Hogy gonosz legyek, csak azért hoztam fel. Hirtelen elképzeltem egy csapat lolit egy fine dining étterem konyhájában... Nem volt szép látvány.^^

    VálaszTörlés
  11. Tudom, tudom, de akkor is!!! Attól még, hogy akkor volt, a csókot azért feltalálták, szóval miért ne? Ha egyszer szerelmesek ^_^

    Ez attól függ, milyen lenne az az étterem... ki tudja, lehet hogy mégis szép lenne:)

    VálaszTörlés