2010. március 30., kedd

Egy kis segítséget kérek...

Szeretnék kérni egy kis segítséget. Akinek van 15 másodperc szabadideje, megtenné, hogy szavaz ezen az oldalon a 17-es entry-re? Egy rajzot kellett kiszínezni... köztünk szólva, nekem Ely rajzai ennél sokkal jobban tetszenek, de azért megpróbálkoztam ezzel is. Az Usakumya megsúgta nekem, hogy szeretné, ha kicsit több színt vinnék az életembe, úgy gondoltam, minél több színt használok, annál jobb. Azt hiszem, kicsit túlzásba vittem (hajnali kettőkor ennyire futotta, és kicsit sokáig tartott, mire találtam neki egy megfelelő hátteret). Azt hiszem, a ruhát lelkiismeret-furdalás nélkül felvenném, ha már ilyen színű hajam úgysem lesz. Egyébként nem szoktam ilyen szavazósdit kérni, csak a nyereménynek felajánlott párna miatt neveztem be az utolsó pillanatban (mert köztudottan párnamániákus vagyok, és arra gondoltam, ha majd lesz Usakumyám, milyen jót aludna rajta), de nem igazán hiszem, hogy van esélyem (pedig olyan cukor az a párnikó). A ruhát egyébként Royal Rainbow-nak neveztem el. Tényleg nagyon megköszönném, ha segítenétek ^_^ Szavazni itt lehet: Sucreire és jobb oldalon Entry 17!



A párnikó, amit nyerni lehet: arra gondoltam, ha majd nekem is lesz Usakumyám, tarthatnánk egy közös koronázási ünnepséget Nekohime Usakumyájával, és beöltöznénk himeloliba (meg sweet és elegant loliba). És ezen a párnán vinnénk a macinyuszik elé a koronát!

17 megjegyzés:

  1. Decuki! Én is hordanám :D Szavaztam!

    VálaszTörlés
  2. Köszi:) Nem hiszem, hogy bármit is nyerek, de legalább megpróbáltam. Pedig az Usakumyák biztosan örülnének egy ilyen párnának.

    VálaszTörlés
  3. Mindjárt szavazok~~
    Én is akartam erre nevezni de végül elmaradt... de a tiéd nagyon édes =D

    VálaszTörlés
  4. köszönöm, Yakaii... én is mindig lemaradok az ilyesmikről, most az utolsó pillanatban neveztem és éjfélkor álltam neki kiszínezni a rajzot. Azért nem volt olyan egyszerű kiszínezni, főleg a haját volt nehéz.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm:) Nagyon aranyosak vagytok, tényleg:)

    VálaszTörlés
  6. Chiakiischiakiis. ^__^
    nagyon szép lett a rajzod! ^_^

    VálaszTörlés
  7. Én is szavaztam.^^ Amúgy nekem tetszik a rajzod, cuki lett. ^^
    Saku-chan vmi elérhetőséget adj már meg pls, mert le kéne egyeztetni akkor a pénteket, mondjuk 10-11 körül jó lenne? Még megkérdezem majd Pálmát meg Elyt is időpontilag. Írhatsz az emailcímemre is.
    Ja és igen, Marcipán jön Vácra.^^

    VálaszTörlés
  8. Írtam emailt... és örülök, hogy Marcipán is jön. Egyébként a kedvenc sütim a marcipántorta, manduladarabokkal:) Az Usakumyák is nagyon szeretik!

    És köszi, hogy szavaztál:) Egyelőre nem sok esély van a párnára, de még reménykedek... végül is használhatunk más párnát is a koronázáshoz, csak ez speciel tökéletes lett volna, méltó egy Usakumyához:)

    VálaszTörlés
  9. Na, megkértem a férjemet is hogy szavazzon... hátha nyersz :D

    VálaszTörlés
  10. Csaltam kicsit neked, így összesen 3szor tudtam szavazni XD De valamiért tovább nem ment. Pedig ha törtöltem az előzményeket a firefoxban, akkor utána hagyta. Nyugodtan töröld ezt a bejegyzést, ha nem akarsz lebukni :DDD csak más elérhetőségedet nemtudom.

    VálaszTörlés
  11. Én is szavaztam firefoxból meg explorerből is!

    VálaszTörlés
  12. Sakura, ezt láttad? Ott a pici Uyakumyaaaaa~~
    http://www.babyssb.co.jp/shopping/skirt/133527/index.html

    VálaszTörlés
  13. Nem, nem láttam... akkor kérek szépen egy ilyen szoknyát rózsaszínben vagy fehérben:)

    VálaszTörlés