2010. március 10., szerda

Cherry Berry Bunny


Eddig nem voltam oda a piros Cherry Berry nyuszikért, de ezen a lányon tök cuki:) Mondjuk szerintem a kék és a rózsaszín is nagyon szép. Egyébként láttam nagyon olcsón Milky-chan szettet Yahoo-n. Nemcsak JSK, masni és zokni van benne, hanem gyűrű, táska, kardigán. Csak az a baj, hogy nincs rá pénzem, de nagyon megérné megvenni. Max. a ruhát és a masnit elcserélném vagy eladnám. Ez nem igazságos, fényévekre vagyok Milky-chantól >_<

Ma is megnéztem a Jang Geum-öt, mint mindig. Sajnálom Csve udvarhölgyet, mert a családja kényszerítette rá, hogy ilyen legyen. De végül bűnbánatot gyakorolt és ez a lényeg! Nélküle nem lett volna ilyen jó ez a sorozat!

6 megjegyzés:

  1. Én csak azt sajnálom, hogy a sorozat vége félig-meddig szomorú. :S

    VálaszTörlés
  2. Szerintem már az eleje is nagyon szomorú, meg amikor Han udvarhölgy meghalt, akkor annyira sajnáltam, ő volt az egyik kedvencem. Meg azért Geum Youngot is sajnálom, ő is sokat szenvedett.

    VálaszTörlés
  3. Én az elejéhez:
    Nemtudom, én rosszulvagyok a piros-rózsaszín párosítástól ^^'''' A ruhán még úgyahogy elmegy, de a zokni-cipő együtt :SSSS

    VálaszTörlés
  4. Igen, a rózsaszín cipő tényleg nem illik hozzá. Szerintem ehhez az összeállításhoz egy fehér vagy egy babarózsaszín cipő illett volna.

    VálaszTörlés
  5. Piros. Könyörgöm, rózsaszínt ne hordjatok pirossal együtt, bármilyen árnyalat is legyen, mindenképpen iszonyatos vele :D

    VálaszTörlés
  6. Nekem sem a kedvenc színösszeállításom, az biztos:)

    VálaszTörlés