2010. február 13., szombat

Zselétortás Angelic Pretty design

Végre megérkezett az Angelic Pretty új Jelly szériája, de valahogy nem vagyok tőle elragadtatva. Persze szép meg minden, de valahogy többet vártam. Amikor először megláttam Milky-chant, ahogy ott ugrándozik, majdnem megállt a szívem, annyira cuki volt. Ennél a ruhánál nem érzek semmit. Ami igazán zavar benne, az az, hogy nem eléggé kontrasztos a print. Ha nem lenne odaírva, szerintem sosem találnám ki, hogy mi van rajta. Öt színben is kapható, szerintem a kék és a zöld a legjobbak. Ezenkívül van még rózsaszín, lila és fekete is. Ha ebből a printből megvennék valamit, akkor az talán a zokni lenne, vagy esetleg a mentolzöld szoknya. A fagyis kardigánt el tudnám képzelni a zöld vagy a rózsaszín zoknival. Szóval aranyos a zselétortás ruha, de nem lett belőle álomprint, mondjuk ez nem is baj, legalább nem fáj érte a szívem. Különben is, van elég cucc a kívánságlistámon, szóval nem kell aggódnom, hogy egyhamar kifogyok a kívánságokból.

OP

A JSK verziók

Szoknya

Zokni



Masni


2 megjegyzés:

  1. Hát igen, a fehér alapon pasztellszínek nem éppen a legjobbak egy printnél... :/ Ezért nem vagyok annyira AP fan. :) De azért elfognék egyet ha osztogatnák. =D

    VálaszTörlés
  2. Ez a print nekem sem tetszik igazán, főként azért, mert nem látszik. Azért a Milky-chanról 100 méterről is megmondom, hogy őzike van rajta. De legalább nem fáj érte a szívem.

    VálaszTörlés