2010. február 13., szombat

Új Angelic Pretty kedvencem

Ezúttal erről kardigánról lenne szó: a zöld és a fehér is nagyon tetszik, de a rózsaszín is cuki. Ha márciusban letekint rám az Isten (és nagyon remélem, hogy letekint), akkor lesz egy kis pénzem és akkor talán... tudom, hogy 20 ezer forint, de annyira cukor! Nálam ez lenne a sorrend: zöld, fehér, rózsaszín. A lila és a fekete nem tetszik. Korábban a Dreamy Doll House cutsew volt a kedvencem, de ez a fagyis most első látásra szerelem ^_^ És a Ribbon Doll-hoz illő mandzsettákról sem mondtam még le (az olyan 5000 Ft-ba kerülne). Szóval ha lesz pénzem márciusban, akkor lehet, hogy rendelek az Angelic Prettytől, és aki akar, az majd rendelhet velem (egy ilyen kardigán kedvéért még a Bodyline szoknyáról is lemondanák, bár az nem olyan drága). De ez még nem biztos... tényleg attól függ, lesz-e pénzem és ha lesz, akkor mennyi lesz, mert ugye a 20 ezer forint az csak a kardigán ára, ehhez még hozzájönnek az egyéb költségek (bár azok megoszlanának, ha valaki úgy döntene, hogy benevez egy Angelic Pretty darabra, szerintem jobban megéri, mint a Bodyline).

A másik dolog: nagyon szeretnék teaparti cipőt venni. Itt az Angelic Pretty teaparti cipő, az aukciós oldalakon láttam is belőle párat, de ott sem olcsóbbak 30 ezer forintnál, ami azért egy kicsit sok érte.

A másik jelöltem a Secret Shop cipő (igazából az AP cipőt is a Secret Shop gyártja, úgyhogy minőségre, kinézetre nem sok különbség van), viszont lényegesen olcsóbb, 10 ezer forint. A színe világosabb, de ez is mentolzöld. A Qutielandtől meg is lehetne rendelni, ezzel csak egyetlenegy probléma van, a szállítás az első 500 grammra 312 HKD, utána pedig fél kilónként 75 HKD. Vagyis egy darab cipőért 10 ezer forint a szállítási költség, ami tulajdonképpen még egy cipő ára. Na most én ennyit nem vagyok hajlandó érte fizetni (mert egyszer már megjártam ezzel). Még egy olyan 5-6 ezer forint szállítási költséggel ki is egyeznék, bár az is sok érte, na de egyetlenegy cipőért 10 ezer forintot fizetni a szállításért... ez így nem fer. Még akkor is viszonylag drága lenne, ha valaki betársulna, mert szeretne valamit a Qutielandtől. A ruhák egyébként nem drágák, sőt méretre rendelhetők, a nagy álmom, a Rose Melody 20 ezer Ft lenne, az Infantám a fejdísszel volt 16500 Ft és teljes mértékben meg vagyok vele elégedve (legalábbis eddig). Ha belegondolok, hogy a drágább Bodyline cuccok is ennyibe kerülnek... Szóval nem lenne semmi bajom a Qutielanddal, csak a szállítási költség botrányos. De ha valaki úgy döntene, hogy rendel velem, mert nagyon megtetszik neki valami, akkor esetleg meg lehetne próbálni.

Amikor korábban rendeltem a Qutielandtől, akkor meg is írtam ezt Billynek, hogy igazságtalan, hiszen Ausztria mellettünk van, és oda az első 500 gramm csak 198 HKD, és utána fél kilónként 48 HKD-val emelkedik. Amikor ezt megjegyeztem, elmondta, hogy az airmail nem annyira megbízható, és ezért csak EMS-sel szállítanak, ő is egy kicsit furcsának találja, hogy Ausztriába olcsóbb a szállítás, de ugye ha esetleg vannak barátaim Ausztriában... azt mondta, hogy ha később találnak valami más lehetőséget, akkor majd azt közzéteszik, de nem hiszem, hogy ebből egyhamar bármi is lesz. Egyébként tudom, hogy ez a kínai posta hibája, nem a Qutielandé. Csak nem értem, miért kell úgy kezelni Európát, mintha még mindig két részre lenne osztva, az a korszak már elmúlt, és minek van az Európai Unió, ha nincs igazi egységesség? Nagyon szeretnék ilyen cipőt, de igazságtalannak tartom, hogy a kelet-európai loli kétszer annyit fizet érte, mint a nyugat-európai loli, aki mellesleg tízszer olyan gazdag.

Szóval egyelőre nem tudom, mit csináljak, remélem, találok majd másik lehetőséget a beszerzésére. Szerintem még EGL-en is olcsóbb lenne, ha felbukkanna egy olyan lány, akire nem lenne jó az M-es cipője, és el akarná adni... szerintem még akkor sem kerülne 20 ezer forintba.

Egyébként láttam Milky-chan JSK-t fehérben EGL-en, de 230 eurót nem fizetnék ki érte. Azért ennyit még Milky-chan sem ér ^_^ Ráadásul Nanának sikerült is rendesen elbizonytalanítania a barna Milkyvel. Az volt az első, amit kizártam, de ki tudja, egy szép rózsaszín blúzzal lehet hogy jól állna. De EGL-en viszonylag drágák a Milky-chanok, szóval majd ezt is és a Dreamy Doll House-t is megpróbálom valamelyik aukciós oldalról megszerezni (esetleg a Dreamy Dollt a Maruiról, ha leárazzák, és még lesz belőle olyan színben, ami tetszik is). Érdekes dolog pont akkor elmélkedni az ilyesmiről, amikor egy fillérem sincs... és nem is biztos, hogy lesz, de majd meglátjuk, hogy hozza a sors, mit sikerül előbb, mit később. Mert ha például sikerül a Milky-chan vagy a Dreamy Doll, akkor nem lesz Angelic Pretty kardim.

22 megjegyzés:

  1. Most nagyon beleszerelmesedtem a mentol színű dolgokba. És a SecretShop cipőkbe is!!

    Meg majd valami pirosat is szeretnék ^__^

    VálaszTörlés
  2. A mentolzöld SS cipő tökéletes lenne a kardigánhoz... az RHS még várhat. Ha lesz pénzem tavasszal és rendelek, majd mindenképp szólok előtte. De Qutielandtől semmiképp sem akarok egyedül rendelni, szóval onnan csak valaki mással együtt.

    VálaszTörlés
  3. Jójó, tényleg szólj majd, mert a cipőcskére nagyon vágyom! :3 Bár az a baj, hogy mentolszínűm semmim nincs, lehet pirosban érdemesebb lenne. Na majd kitalálom :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem egyedül zöld hajgumim van ^_^ egyébként a mentolszínű dolgok a rózsaszín és fehér ruhákkal együtt is szépek, szóval szerintem nem olyan nagy baj, ha nincs más mentolszínűd, és attól még, hogy most nincs, később még lehet, hogy lesz. Lehet egyébként, hogy rózsaszínben érdemesebb lenne, de kétféle rózsaszín van... összesen 10 féle színben kapható a cipő, és kétféle stílusban, szóval megértem hogy nem könnyű választani. Ha kapok pénzt, azt néhány nappal előtte már tudni fogom, szóval ki lesz írva ide időben, ha úgy alakul, hogy rendelek az AP-tól vagy a Qutielandtől. Viszont akkor szerintem ugrott a Bodyline, mert elfogyott a méretemben a szoki... mondjuk van egy másik is, ami esetleg jó lehetne, de még meggondolom. Ha már választani kell, akkor inkább megfizetem a minőséget, még ha nem is olyan könnyű összegyűjteni rá a pénzt. Meg hát meg lett hagyva nekem, hogy nem rendelgethetek innen-onnan összevissza, hanem csak olyat, amit igazán szeretnék.

    VálaszTörlés
  5. Hát naná ^^
    Nemjó, hogy beblogoltad ezeket a cipőcskéket, mert egyre szerelmesebb vagyok beléjük ^^"

    VálaszTörlés
  6. Egyébként attól a lánytól is lehet SS cipőt rendelni, akitől korábban Nana napernyőt akart venni GO keretében, a második cipőre olcsóbb a szállítás, ha jól számoltam, akkor olyan 30 ezer Ft lenne a két cipő mindennel együtt, de meg kellene érdeklődni, tényleg annyi-e. És tőle SS zoknit is lehet venni.

    VálaszTörlés
  7. Egyébként a cipőkre csak előrendelés van, áprilisban küldenék őket. De ne kapkodjunk el semmit, mert hátha olcsóbb megoldást is találunk rájuk. Tényleg nem értem, miért ennyire drága ez a szállítás :(

    VálaszTörlés
  8. És tudom, hogy ez nem vigasztal, de az én szívemet már hónapok óta fájdítják >_<

    VálaszTörlés
  9. Ha lesz pénzem, amit eléggé kétlek, lehet betársulok egy aprósággal hozzád a rendeléssel.. mmint az AP rendeléshez. És láttam képeket a ribbon dollodról, igazán helyesek vagytok együtt ^-^

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen:)

    Nézegesd nyugodtan az AP japán honlapját, van bőven választék:)Sajnos az AP elég drága, de 5 ezer forint alatt zoknit, ékszert azért tudsz venni. Egyébként ha nem sikerül összegyűjteni a pénzt, később is lesz még lehetőség, bár ugye ez a tavaszi rendelés is attól függ, lesz-e pénzem vagy sem. De majd márciusban ki lesz írva a blogra az info, szóval ha úgy alakul, hogy nem lesz az egészből semmi, azt is tudatom. De remélem, hogy sikerül.

    VálaszTörlés
  11. Nyuuu, most azon gondolkoztam, hogy a SS cipőcske is mentolszínű? Merthogy a fotón egészen más a színe. Vagy abból nincs is olyan rendes mentol, csak ilyen világoszöld?...

    Amúgy ha kell, össze tudunk hozni osztrák ismerőst ^^"

    VálaszTörlés
  12. Az SS cipőből csak ilyen világoszöld mentol van. Lehet, hogy kicsit sötétebb a valóságban, nem tudom. Az biztos, hogy az AP cipő sötét mentolszínű. De engem nem zavar, hogy világoszöld, de a sötétebb mentol is tetszik.

    Ausztriába 2 cipőre a szállítás 9500 Ft körül lenne, szóval jóval olcsóbb. Csak az a kérdés, hogy ugye a cipőcskének onnan még el kellene jutnia Magyarországra is, szóval az is pénzbe kerülne, csak nem tudom, mennyibe.

    VálaszTörlés
  13. Az ismerőssel való találkozásba :D Bécsbe a buszjegy odavissza 5000ft. Én amúgyis akarok kimenni valamikor XD De a cipő amúgy mennyi?
    Őt nézegettem még... http://mashimaro-girl.livejournal.com/4419.html

    VálaszTörlés
  14. A különleges színek (mentol, sárga, barna, lila, sötétrózsaszín) ára 48 dollár, a normál színek (piros, fekete, fehér, kék, világosrózsaszín) 45 dollár.

    Mashimaro Girl... Igen, én is láttam, de mostanában elég sok probléma volt, olvastam egl-en, hogy nem tudták időben teljesíteni a rendeléseket, legalábbis elég sok lány panaszkodott. Kell egy kis idő, míg magukra találnak.

    VálaszTörlés
  15. Mondjuk azért ha olcsóbb, de biztosan megkapjuk, akkor tőlem tarthat tovább ^^''''' Mert olvasgattam lent a szállítási költségeket is, és pl. egy olasz lány rendelt két pár cipőt és neki 41 vagy 42 dollár volt a szállítási költség. Ááááááá, ki mondta, hogy a pénz nem boldogít? T________T

    Pirosat akarok. Eldöntöttem. Legalábbis most még 5 percig a piros kell XD Epres handmade OPmhez is az megy, meg...máshoz nem XD De az esélyesebb, hogy passzol majd máshoz :D

    VálaszTörlés
  16. Én mindenképpen zöldet szeretnék. Majd meglátjuk, mi lesz. Egyelőre nincs pénzem, és fogalmam sincs, hogy mennyi lesz, szóval még van idő eldönteni.

    VálaszTörlés
  17. Az biztos XD Mondjuk én képtelen vagyok félretenni :D Úgyhogy ha nem egyszerre lesz pénzünk, akkor megszívtuk XDDD

    VálaszTörlés
  18. Mivel ugye most nullán vagyok, a semmiből nem nagyon lehet félretenni. Nagyon sokba került ez a Ribbon Doll. Most meg ez a mentolzöld kardigán... most ez számomra az elsődleges. Nem tudom, hogy még mindig szeretnél-e valamit az AP-tól. Esetleg zoknit? Én korábban Dreamy Doll cutsewt akartam, de nem tudom, lehet-e még kapni.

    VálaszTörlés
  19. AP zoknit kevésbé, abból majd inkább SS-t valamikor. Ez a kardigán szerintem is gyönyörű. Inkább valami ilyesmit szeretnék. Bár nemtudom futja-e rá :D Mondjuk 2 hét múlva szülinapom van, biztos fogok pénzt kapni.

    VálaszTörlés
  20. Egy kardigán vagy blúz szerintem is jobban megéri. És addig még újabbak is felkerülnek. Mondjuk nekem most a fagylaltos a number one ^_^ Ha kapok pénzt, az olyan március eleje-közepe fele lesz esedékes, ha többen rendelnénk, a szállítás is megoszlana. A Ribbon Dollra olyan 7500 Ft volt az ems, de ugye súly alapján megy az egész, és egy kardigán biztosan nincs olyan nehéz, mint a ruha (ugye a sok masni meg beépített tüll meg minden miatt a ruha olyan 1 kg). Szóval biztos nem lenne 10ezer forintos szállítási költség.
    Hát ahhoz, hogy fussa rá, nem könnyű, mert más dolgokról le kell mondani, de úgy vagyok vele, hogy ha a Bodyline nem rukkol elő valami nagyon-nagyon széppel, akkor inkább kihagyom a Bodyline rendelést, mert nekem a kardi többet ér.
    Egyébként az SS zokni: OTK zokni (de kicsit lejjebb ér, mint az offbrand csíkos OTK zoknim), minőségre nem tudom, mennyiben különbözik egy AP vagy Baby zoknitól, mert ugye nincs AP/Baby zoknim. Az őzike nagyon cuki rajta. Ha gondolod, készíthetek róla egy képet.

    VálaszTörlés
  21. awwww*---*~ minden cucc naoneeedes<3 am mi a secret shop oldalcime??mert seholse talalom..es egy teaparty cipocske joljonne xD

    VálaszTörlés
  22. A Secret Shopot nem véletlenül hívják Secret Shopnak:) Nem tudom az oldalcímét, de cipőt shopping service segítségével tudsz venni.

    VálaszTörlés