2010. február 20., szombat

Tavaszi kívánságlista

Összeállítottam egy rendkívül szerény kívánságlistát, melyben leírtam, miket szeretnék az AP-tól. Mivel ennyi pénzem biztosan nem lesz, nyilvánvalóan nem fogok tudni erről a listáról mindent megvenni. Szóval arra gondoltam, hogy a mentolszínű fagyikardinak prioritása van és a mentolos csuklómandszetta is tetszik. Tudom, hogy azt mondtam, nem tetszik a Jelly széria, de akkor még nem tudtam, hogy léteznek ezek a mandzsetták! A mentolszínű a legjobb, és ha egyszer úgy adódna, hogy megszerzem a Dreamy Doll House OP-met, szerintem jól állna hozzá. Ami még szóba jöhet, az esetleg a zokni, de az végül is nem létfontosságú. Egyébként a mentolzöld blúz hihetetlenül gyönyörű, de hogy szedek én össze rá 30 ezer forintot? Nem mintha a kardigán sokkal olcsóbb lenne, de azért 10 ezer Ft is számít. Vagy inkább egy blúzt vegyek meg a kardigán helyett? Mindkettőt akarom >_< Van egy olyan érzésem, hogy be kellene szereznem egy fehér Usakumyát, hogy világuralomra törhessünk.

Ha úgy adódik, hogy rendelek az AP-tól, akkor 90%, hogy a Bodyline-t elfelejthetem. Hacsak Mr. Yan nem rukkol elő valami nagyon-nagyon übercukor valamivel, akkor kihagyom a GO-t. Lett volna egy szoknya, de elfogyott a méretemben, illetve lenne egy másik szoki is, de azt még később is meg tudom rendelni (majd ha megint lesz GO vagy karácsonyi akció, ingyenes szállítással). A Secret Shop cipőcskével meg nem tudom, mi lesz. Pedig nagyon szeretnék egyet.

1. Mentolszínű fagylaltos kardi - 10290 yen

2. A Jelly szériához készült blúz, levehető masnival - 15540 yen

3. Fodros mentolzöld blúz - 13440 yen

4. Blúz, lecsatolható ujjakkal és levehető masnival - 14490 yen


5. Fagylaltos szoknya, illene a kardihoz - 15540 yen

6. Lovely Girl szoknya - 15540 yen


7. Powder Rose szoknya, ez a verzió nagyon tetszik - 17640 yen

8. Dreamy Doll House zokni - 2310 yen

9. A Ribbon Dollhoz passzoló mandzsetta - 2730 yen

10. Zselétortás csuklómandzsetta -3045 yen

9 megjegyzés:

  1. Na, nekem erre az évre elég is a mentolból.
    Nagyon szépek a blúzok, de szerintem most kell rájönnöm, hogy nem is szeretem a mentol színt. >_<
    Nekem a levehető masnis tetszik legjobban és a fagylaltos szoknya rózsaszínben.^^

    VálaszTörlés
  2. A Jelly-s blúz lenyűgüzően gyönyörű! x3 ♥ illetve a mandzsetták is szépek... csak számomra nem mentazöldben xD

    VálaszTörlés
  3. Nekem a zöld fagyiszoknya jobban tetszik, mint a rózsaszín. A lila mandzsetta is szép, és a kék is (még van fekete és rózsaszín verzió is). Igazából nem tudom, a mentolszínű dolgok hogy állnának rajtam, szóval ki kellene próbálni. A blúzok nekem is tetszenek, csak ne lennének annyira drágák.

    Mery-chan: nem tudom, melyikre gondoltál, de szerintem neked a lila mandzsetta lenne a legjobb vagy a rózsaszín.

    VálaszTörlés
  4. Aww Lovely Girl szoknyák... nagyon szépek~

    VálaszTörlés
  5. Ennyi pénzért, amennyit elkérnek érte, kötelező szépnek lennie:)
    Ezek a mandzsetták... nem tudok betelni velük:)

    VálaszTörlés
  6. Nekem továbbra is a kardigán a nagy szerelmem ezek közül... sír a szám is érte XD

    VálaszTörlés
  7. Nekem is a kardi az elsőszámú... a blúzt szerintem úgysem tudnám megvenni. De még nem biztos, hogy a mentolszínűt szeretném, mert a fehér és a rózsaszín kardi is szépek:) Majd meglátjuk, mit hoz a jövő. Annyira szeretném a kardigánt...

    VálaszTörlés
  8. Én is valami blúzban gondolkodom, vagy esetleg egy cutsew-féleségben (bár nem tudok rájönni, hogy hogy van pofájuk elkérni 22.000-t azért a helyes kis cipzárosért, amit a mindennapokban is viselhetnék, ráadásul csak sima "pólóanyagból" van..) és hiába nincs barna loliruhám, a Melty Chocho-s csuklómandzsettáról nem tudok leszakadni ><

    VálaszTörlés
  9. Sophie: Japánban nem annyi az átlagkereset, mint nálunk, ezért tűnnek ilyen drágának ezek az árak. De az is igaz, hogy a márkát is meg kell fizetni (ők a Secret Shop cipőket 30ezerért árulják, pedig Secret Shop cipőt 10ezerért lehet kapni). Egyébként még ki is egyeznék, ha tisztán 20 ezer forint lenne, csak ugye még shopping service, szállítási díj, stb. Az a baj, hogy nem tudjuk közvetlenül megvenni a boltból, mert úgy sokkal olcsóbb lenne, de AP bolt egyedül Párizsban van Európában, ott is csak egy kis részlegen árulják a ruhákat, és jóval drágábban, mintha Japánból szereznénk be.

    De ha venni szeretnél valamit, a blúz és cutsew vagy egy szép szoknya szerintem jobban megéri, mint a mandzsetta. Persze ha később lesz olyan ruhád, ami passzol hozzá, akkor minden oké. Én szeretnék mentolzöld mandzsettát a Jelly szériából, hogy majd passzoljon a Dreamy Doll ruhámhoz (de hogy a ruhát mikor tudom megvenni, azt még nem tudom).

    VálaszTörlés