2010. február 23., kedd

Strapya kívánságlista

Arra gondoltam, ha esetleg nem jön össze az AP rendelés (vagy ha összejön, de még marad egy kis pénzem utána), esetleg rendelnék egyet ezek közül a macikák közül magamnak. Ha már macinyuszim egyelőre nem lehet... Mondjuk elég drága, 840 yen, de viszonylag nagy. Ha választhatnék, azt hiszem a zöldet kapnám ki abból a kosárból vagy valamelyik rózsaszínt. Vagy inkább mindegyiket ^_^


A másik nagy álmom, hogy végre megszorongathassak egy óriás Momo-chant. Továbbá nem titkolt vágyam, hogy zöld színű Wasabi-kun párnácskámat pároztassam egy rózsaszín Wasabi-chan párnácskával. És egy mini Juju-chant is elfogadnék. Na most ebből a sok mindenből nyilvánvalóan nem rendelhetek meg mindent. Nem tudom, végül lesz-e belőle valami vagy sem, de ha igen, akkor majd szólok és aki akar, rendelhet velem együtt. Annyira szeretnék olyan macikát!


9 megjegyzés:

  1. awww olyan macit én is akarok *w*

    VálaszTörlés
  2. Olyan macit kicsit másfajtában a felső képről, magyaro.-n is lehet kapni. Láttam valamelyik nap.
    De csak futólag. ^^
    Egy filmet is láttam egyszer, amiben benne volt mind.
    Mi is lehetett a címe? Nem tudom.
    Olyan aranyos volt.^w^

    VálaszTörlés
  3. Hol láttad? Nagyon szeretnék ilyen macit.

    VálaszTörlés
  4. Gondos Bocsok, vagy Care Bears. Arra gondolsz, nem? Mármint a mese.

    VálaszTörlés
  5. Igen, Care Bears a neve. Nekem valami színes-szíves bocsok ugrik be, és mintha lett volna mozifilm is belőle. Olyan cukik:)

    VálaszTörlés
  6. Jajj, a Strapya-nál is annyi cuki dolog van.. ebbe még be is tudok szállni :D nekem egy olyan.. nem is tudom, hogy hívják, talán Mameshiba, ilyen zöld színű kutyus és beszél *-* valami iszonyat cukor xD

    VálaszTörlés
  7. Mameshiba olyan, mint egy babszem ^_^ Bár én a plüssökért vagyok oda.

    VálaszTörlés
  8. Ha rendelsz én szívesen beszállok, már régóta szeretnék Strapya World-ről rendelni valamit. :3

    VálaszTörlés
  9. Oké, majd szólok, talán a jövő héten kiderül, kapok-e pénzt.

    VálaszTörlés