2010. február 25., csütörtök

Secret Shop cipőcske rendelés ^_^

Aki szeretne SS cipőt, itt a lehetőség! Yikyu (az a lány, akitől vettem a Miracle Candy replikát és a Milky-chan replika zoknit) meghirdetett egy Pre-order postot a Secret Shop cipőcskére.

Egy pár cipő ára: 78.89 USD mindennel együtt, de ha többen rendelnénk, akkor nagyjából 14 ezer forintnak megfelelő összegbe kerülne egy pár cipő (szóval nem 20 ezer forint, mint a Qutieland esetében). Ezért gondoltam, hogy nem érdemes elkapkodni, hátha olcsóbban is hozzá lehet majd jutni, néhány ezer forint is sokat számít. Mondjuk szerintem ez is az összeg is kicsit sok egy pár cipőért, de hát ez van. A cipőcske előreláthatólag április végén lesz elérhető, akkor szállítják ki. Cipőcskék kétféle stílusban kaphatók, mindenféle színben. Méretek: S, M, L, LL

Azt hiszem, én majd benevezek egy ilyen cipőre (mentolzöldre vagy rózsaszínre, mondjuk a lila is tetszik), mert 14-15 ezer forint mindennel együtt azért még elfogadható érte. Szerintem az M-es biztosan jó lesz rám (23.5 cm). Egyébként nagyon édesek azok a sütis tükrök, amiket árul ^_^ Mint egy kókuszos keksz:) Bevallom őszintén, kicsit félek az ilyen tárgyaktól, mert mi van, ha nagyon megéhezem, véletlenül igazi keksznek nézem és kedvem támad megkóstolni ^_^ Ettől függetlenül nagyon cukor, de én már elköteleztem magamat a cipő mellett. Különben mihez fogom majd felvenni a fagyikardit? Mondjuk még odáig is el kellene jutni, hogy az meglegyen, de mindent a maga idejében.

Ha valaki szeretne rendelni velem (szállítást, Paypal költséget megosztanánk), majd időben jelezze, melyik stílusú cipő kellene neki és milyen színben, méretben! ^_^

Én ezt kérem: Tea Party Shoes 9807, mentol vagy rózsaszín, M-es!


14 megjegyzés:

  1. Én a második fajtából szeretnék (végülis ha az elejére rakom a masnit, akkor majdnem olyan mint az első) L-eset (az a 24,5 ugye?) - a színén még gondolkozom, de vagy piros vagy rózsaszín. Wáááá, olyan szépek, nem tudok dönteni! De pirosat kéne. Az úgyis olyan aranyos mesecipőcske :)

    VálaszTörlés
  2. ...vagy kéket kéne O__o Végülis van egy kék ruhám, és mégegy lesz, mert a hozzávaló főkötőcskét már megrendeltem... De az meg nincs a második fajtából T_T Jaj, miért ilyen nehéz dönteni, mér nem lehet mindet? :(

    VálaszTörlés
  3. Ha tehetném, az összeset megvenném. Nekem nem lesz pénzem egy párnál többre. Az L-es 24,5 cm, gondolom. Tudom, hogy nem könnyű, döntsd el, melyiket szeretnéd, és hogy hány párat.
    Egyébként szerintem a második fajtából válaszd a pirosat vagy rózsaszínt (mondjuk kétféle rózsaszín van, nem tudom, hogy a világos vagy a sötétrózsaszínra gondoltál-e).

    Ha együtt rendelnénk, nem tudom, a fizetést hogy oldanánk meg, az én Paypalomon jelenleg nincs pénzt, és nem tudom, pontosan mikor fogok pénzt kapni. Mondjuk ha befizetek pénzt a bankban, az elvileg rögtön rajta van.

    VálaszTörlés
  4. Nekem apának van paypalja. Mikor kéne fizetni? Mert 3-án van a szülinapom, akkor kapok valszeg pénzt. De még van a montreal cipőcske is, amibe bele vagyok szerelmesedve, és abból van kék, csak nemtudom, hogy lehet-e azt még rendelni, és ha igen, akkor lehet-e egyben a tiéddel. Az is ennél a lánynál van. Megkérdeztem tőle, várom a választ :)

    VálaszTörlés
  5. jaj,nagyon édesek ezek a cipellők *-* ha nem pont most akarnék RHS-t rendelni, akkor még el is gondolkoznék rajta... de erősnek kell maradnom és visszafogni a költekezést xD

    VálaszTörlés
  6. Szerintem meg lehet beszélni vele, hogy jövő héten vagy egy kicsit később fizessünk.

    A baj esetleg az lehet, hogy a teapartik csak április végén jönnek, a Montreal meg lehet, hogy hamarabb. Mondjuk nekem a teaparti jobban tetszik, mint a Montreal, és hát a kék sem igazán az én színem (mármint a nagyon világoskék).

    VálaszTörlés
  7. RHS... nagyon szeretnék egy fehéret, de nem hiszem, hogy most összejön.

    VálaszTörlés
  8. Majd egyszer én is rendelek egy ilyen cipőt... *_*

    VálaszTörlés
  9. Hát nem is kell, hogy egyformánk legyen :D Mondjuk én ki tudom várni, szóval ha félre tudja rakni, nekem tökjó lenne úgy, hogy majd csak a tiéddel küldi.

    VálaszTörlés
  10. Ha együtt tudná küldeni, úgy olcsóbb lenne. Remélem, hamar válaszol, és akkor majd meglátjuk, mi lesz.

    VálaszTörlés
  11. Ezt írta.

    montreal one is available, ready to ship
    Secret Shop is pre-order, ship aroudn end of Aprl

    actually, I may not be able to both shoe together because they are in different places>.<cant do a combine shipping for you this time. However, both of you are purchasing shoes from me. Msg to both: For the shipping cost to Hungary, you'll need to add $6 extra shipping cost to Hungary. (Prices only incldued shipping to US and Hungary cost a little bit more.) Although I cant do combine shipping, but I will not charge the extra cost. All together, $12 off on two pairs, so each of you save $6 *let me know if this is okay^^ do you guys want one invoces or seperate invoces? (I hope I didnt confuse you, if u are not sure, feel free to ask) Thanks

    Az jó lenne, nem?

    VálaszTörlés
  12. Láttam egy másik cipőt, ami talán érdekelne, megkérdeztem, van-e belőle M-es, várom rá a választ. Ha nincs, akkor marad a teaparti. Charming Ribbon cipő, annyira szép, bár nem sok reményem van (ha mégis lenne olyan amit szeretnék, talán együtt is elküldthetné őket, de szerintem várjuk meg a választ, hogy van-e belőle).

    Ha nincs Charming Ribbon és a teaparti cipőt kell választanom, akkor
    szerintem el kellene fogadnunk ezt az ajánlatot. Ha külön küldi el, akkor talán jobb lenne, ha külön is fizetné ki mindenki a saját cipőcskéjét, úgy nincs belőle kavarodás. Ugyanakkor nem tudom, mikor tudok fizetni, de szerintem meg lehet vele beszélni, hogy nekem később invoice-oljon (vagy küldje el az invoice-ot és majd kicsit később fizetem ki).

    VálaszTörlés
  13. Egyébként nem tudom, tényleg a zöld lenne-e a jó választás a teapartisból, vagy inkább válasszam a rózsaszínt, és ha rózsaszínt, akkor melyiket? Még a lila is tetszik, de az elég kötött szín, bár van egy pár lila cuccom, de nem túl sok, loliban meg egysem (mondjuk ez nem jelenti azt, hogy később nem lesz, csak nem tudom, hogy állna nekem a lila).

    VálaszTörlés
  14. Azt hiszem, marad a teaparti ^_^

    VálaszTörlés