2010. február 28., vasárnap

Rózsaszín Secret Shop cipő


Köszönöm mindenkinek, aki a cipővel kapcsolatban tanácsot adott, végül hallgattam is rátok, meg nem is ^_^ Sok gondolkodás után a variálhatót rendeltem, de a sötétebb rózsaszínt. Majd meglátjuk, hogy néz ki a valóságban, és ha tényleg nagyon nem jó, akkor beszerzek helyette egy világosat (ez úgyis csak májusban derül ki, mert remélhetőleg akkor fog megérkezni). Igazából nekem a világossal az volt a bajom, hogy a túlságosan halvány színű cuccokat nem szeretem (kivéve a kék Miracle Candyt, amit Mintymix visel és a fehér Milky-chant). És szerintem a Dreamy Dollhoz a sötétrózsaszín sem állna rosszul. Nem tudom, meddig tart még az előrendelés, aki időközben úgy dönt, hogy szeretne rendelni cipőt, szóljon, az ára olyan 14500 Ft körül van mindennel együtt (kaptunk egy kis kedvezményt is).

6 megjegyzés:

  1. Jólvan, jól döntöttél ^___^ Kíváncsi vagyok rá nagyon! Kár, hogy kisebb a lábad, úgy felpróbálnék egy ilyet...

    VálaszTörlés
  2. Igen, nekem kis pici, keskeny lábacskám van, pedig szívesen odaadnám felpróbálni, csak hát de az L-es a te méreted. Kíváncsi vagyok a Montreal cipődre nagyon, remélem, biztonságban ideér. Ugye, a múltkor kicsit sokat kellett várnom, mert nem ems-sel küldte a cuccokat, de végül ideért (meg ugye karácsony volt, szóval annak tudom be, hogy 3 hetet kellett várni).

    VálaszTörlés
  3. Hát eddig mindenki leszólta a cipőcskét, amit választottam, úgyhogy mostmár énis nagyon kíváncsi vagyok rá, de nemtudom miért, nem rendített meg... Nagyon tetszik, ez van. És az a lényeg, hogy nekem teccen ^___^

    VálaszTörlés
  4. Nemtom, sokak szerint ronda. Meg fura. Szerintem nagyon aranyos lehet felvéve. Az a lényeg ^.^ Remélem, nem lesz kényelmetlen! Izgulok nagyon~

    VálaszTörlés
  5. Egy képről nehezen lehet szerintem megítélni, milyen is a valóságban. Már alig várom, hogy láthassam, milyen lehet felvéve, szerintem jó lesz az ^_^ Meg ugye legyen kényelmes. Én nem tudom, mit várhatok az SS cipőtől, majd meglátjuk:) Ha tudok benne járni, anélkül hogy nagyon megfájdulna a lábam, akkor minden oké.

    VálaszTörlés