2010. február 26., péntek

Nem tudom eldönteni, melyik színben!!!

Elég nagy dilemmában vagyok: ugye szeretnék venni teaparti cipőcskét, és úgy voltam vele, ha lesz, akkor zöldet rendelek. Csakhogy én erről a zöldről azt hittem, világosabb zöld, de ahogy kutatgattam és láttam képeket, kiderült, hogy kicsit sötétebb és most elbizonytalanodtam. Ha millimos lennék ez nem is lenne olyan nagy gond, de jelenleg úgy áll a dolog, hogy csak egy pár teaparti cipőre lesz pénzem: szóval melyiket vegyem, nem tudok dönteni! Aki valami okos tanácsot tudni adni ebben az ügyben, megköszönném!

1. Zöld teaparti?

Azt hittem, világosabb zöld, olyan mint itt, de kiderült, hogy valószínűleg mégsem. Persze tetszik meg minden, de ha ilyen színű, akkor inkább várnék, míg olyan gazdag leszek, hogy vehessek egy eredeti AP mentolzöld cipőt.


2. Rózsaszín teaparti és ha igen, melyik rózsaszín mert ugye van világos meg sötétebb pink?

A rózsaszínra azért gondoltam, mert könnyebb lenne koordinálni (rózsaszín Fruit Parlor szoki, Ribbon Doll JSK, eljövendő Milky-chan (most mindegy, milyen színű lesz, mert az őzike rózsaszín rajta, szóval valószínűleg mindegyikhez jó lenne) és zöld Dreamy Doll House (az alábbi képen is látszik, hogy rózsaszín cipővel is cuki). Itt ugye az a kérdés, melyik rózsaszín lenne jobb? A világosabb (amit Mintymix visel a kék Miracle Candyhez), vagy inkább a sötétebb (ez esetben nem találtam képet, amin valaki viseli)?








3. Esetleg lila?

A lila a különlegessége miatt tetszik, csak az a baj, hogy nekem nincsenek igazán lila cuccaim (loliban sem, meg egyébként sem, vagyis ami hétköznapi ruha van, az inkább sötétlila és nem világoslila, egyetlengy szoknya kivételével). Mondjuk ez nem jelenti azt, hogy a jövőben nem lesznek lila ruháim, de ha csak egy év múlva jutok el odáig, hogy legyen egy szép lila ruhám, akkor szegény cipőcske egy évet üljön a szekrényben? És jelenleg nem lila dolgokra spórolok (Milky-chan nincs is lilában, Dreamy Doll van, de nekem zöldben tetszik).

10 megjegyzés:

  1. Szerintem világos rózsaszínt vegyél. Mert úgy veszem észre, hogy sweet loli cuccokra hajtasz, és majdnem az összes sweet lolita ruhához jó egy rózsaszín cipőcske. Meg a felsorolt szoknyák-ruhák, amit vennél mind mind sweet. Szóval, a helyedben babarózsaszínt vennék! ^___^

    VálaszTörlés
  2. Egyébként én is szívesen rendelnék veletek, de jelenleg nincs ennyi pénzem. T___T

    VálaszTörlés
  3. Most nekem sincs, nem tudom, meddig tart az előrendelés, de szerintem Yukyut meg lehet kérni, hogy egy kicsit később fizessek, csak ugye el kellene döntenem, melyik cipő legyen a szerencsés ^_^ Most kezd a rózsaszín felé húzni a szívem:)

    VálaszTörlés
  4. Rózsaszínre szavazok én is. Általában nagyon szeretem a sötétrózsaszínt is, de a fotók alapján a világos jobban tetszik. Bár ugye fene tudja mennyire színhelyesek.

    Ha eldöntötted, írsz akkor neki te, vagy írjak én? Ha hivatkozni akarsz rám, akkor Szaloncukor a nevem livejournalon, és úgy írtam neki. Bár szerintem már a Hungary-ből is tudni fogja :D Én 03.03. után tudok csak fizetni és L-es (EU 39, ezek valamiért így vannak számozva) kéne KÉK és ebből: "Montreal Lolita Shoe - Style C"

    Azért még a teapartipipellőkről se mondtam le, na majd egyszer az is sorrakerül...

    VálaszTörlés
  5. Írtam neki, hogy oké, én még gondolkozom a színen. Azt írtam, mindketten következő hétvégén tudnánk fizetni, szerintem nyugodtan megírhatod neki a Paypalodat, és majd fizetsz, amikor tudsz. Én majd megadom neki, ha eldöntöttem, melyik színben kérem a cipőt.

    VálaszTörlés
  6. Csak attól félek, hogy a világos rózsaszín túl világos... a sötét rózsaszín meg túl sötét. És ha esetleg még a Ribbon Dollhoz is passzolna, az jó lenne.

    VálaszTörlés
  7. Azért ezen a képen nem tűnik túl világosnak, már ha rajta tényleg a világos fajta van: http://3.bp.blogspot.com/_3ogP4_MudN4/S4gaNAFooqI/AAAAAAAAAn8/VaAAbPg-Tzw/s1600-h/7692247d.jpg

    A ribbondollodon meg inkább világosrózsaszín van, nem?

    VálaszTörlés
  8. Hát a Ribbondoll úgy a két rózsaszín között van szerintem. Az az igazság, hogy a Dreamy doll képen nem vagyok benne biztos, mert lehet, hogy az AP cipő. Azt csak azért raktam be, hogy lássam, hogy áll együtt a zöld ruha a rózsaszín cipővel. Mintymix képén biztosan SS van, mert oda volt írva.

    még itt vannak képek, ezeket nézegettem: a Milky-chanhoz egy sötétebb rózsaszín cipő is jó lehet:
    http://community.livejournal.com/egl/14527607.html

    Egyébként a stíluson is gondolkodom, a második verziót kétféleképpen is lehet hordani (masni nélkül is), az elsőt ugye csak egyféleképpen.

    VálaszTörlés
  9. Én ha egyszer eljutok oda, tuti a másodikat szeretném, nekem az nagyon tetszik, hogy variálható :)
    Szerintem az első is SS, mert olvastam összehasonlítást, és elvileg az a különbség, hogy az AP cipőcskéken jobban odalapul a masni. De amúgy fene tudja ^^"

    VálaszTörlés
  10. Szió!régóta olvasom a blogodat és most véégre írok is XDna szóval látom te ismered a secret shoppot és ehez lenne egy kérdésem:mi a SS nak a webcíme??mert seholse találom:(am a rózsaszín teaparty cipő minden álmom!van egy jóbarátom(akiről tettél is képet xDa rózsaszín hajú lány azaz kammie)akinek van 3 ilyen teaparty cipője őis elakart nekem adni egyet(a lilát)de nagyondrágán emiatt a 2.leetőségem a secret shop volt..de igen mintmár említettem nemtudom a címét..szüval ha megtudnád adni azt nagyonnagyon megköszönném!!puss:yuui

    VálaszTörlés