2010. február 10., szerda

I love Marine Rose!


Itt van néhány kép az én gyönyörűséges Marine Rose-omról. Nagyon szeretem az Angelic Pretty ruhámat, de úgy érzem, a Marine Rose kicsit jobban illik hozzám, és ugye ehhez van fekete csíkos OTK zoknim is (fogalmam sincs, mi lehet a márkája, egy játékboltban találtam pár éve, amikor még azt sem tudtam, mi az az Alice and The Pirates). Azt hiszem, sosem lennék képes eladni, és mivel nem Lucky Packben volt, annyit valószínűleg nem kapnék érte, amennyiért én vettem. Remélem, egyszer majd felvehetem lolimeetre és Nekohimével Marine Rose ikrek lehetünk ^_^



6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Gondoltam megjegyzem, hogyha még mindig érdekel milky-chan, találtam egyet olcsón:
    http://www.mbok.jp/item/item_237701640.html

    Ez egy japán aukciós oldalon van, szóval használt, de vadiújat már úgysem lehet kapni. Szerintem ennyi pénzért nagyon olcsó!

    Ha érdekel, itt tudod megrendelni:
    http://www.japonicamarket.com/ - ők foglalkoznak japán aukciókon való vásárlással.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedves vagy, Nana, hogy szólsz, de a Ribbon Doll után nem maradt egy fillérem sem. Egyébként ismerek egy lányt, aki szintén foglalkozik ilyen vásárlással, szóval őt is meg tudnám kérni, de most nagyon nem aktuális.

    VálaszTörlés
  3. Abszolút megértelek! :) Én is kezdem lemeríteni a készleteimet. Amúgy ne ütődj meg, de miután személyesen találkoztunk, nekem az jutott eszembe, hogy neked a barna Milky-chan állna a legjobban. Végülis az se igazi barna, hanem inkább rózsaszín... te nagyon az a típus vagy, akinek a meleg színek kellenek. Szóval én vagy a rózsaszínre, vagy a barnára szavazok, még ha te a fehéret is nézted ki :) Sajnos nem mindig az a szín áll nekünk a legjobban, ami tetszik magunkon. Én például szeretem a feketét, de hullának nézek ki minden fekete cuccban. Utálom a pirosat, pedig nagyon jól állna nekem :) És imádom a mentát, de abban olyan vagyok, mint a fagylalt :D Szóval ne írd le a barnát sem, csak azt akartam mondani. Mert lehet, hogy abba előbb futsz bele, és a sors majd azt akarja, hogy azt vedd meg :) (Én is mit küzdöttem az első loli szoknyámért, hogy lila legyen, és azóta annyira megszerettem a krémszínűt, jobban mint a lilát...)

    VálaszTörlés
  4. A Cherry Berry Bunnyból szeretnék majd egyszer egy rózsaszínt. A Milky-chanból igazából a rózsaszín volt az első gondolatom, csak lehet, hogy az már nagyon rózsaszín lenne. Mert ugye az őzike is rózsaszín. Szerintem kivárom, amíg egyet kifoghatok olcsón, és ha kiderül, hogy mégsem áll jól, akkor még mindig eladhatom. Csak azért gondoltam a fehérre, merthogy fehér JSK-m még nincsen, és amellé egy rózsaszín blúzt. Már van hozzá egy rózsaszín Secret Shop zoknim. Ha így állítanám össze a Milky-szettemet, akkor nem lenne nagyon fehér. Igazából a rózsaszínt kabátban szerettem volna, csak nincs meg rá az anyagi keretem, a szállítás is drága lenne rá, mert nehéz, és ugye az eredeti ára olyan 80 ezer Ft volt. A fehér ruhákból nekem még a Toy Parade tetszett.
    Szerintem az lesz a stratégia, hogy gyűjtök egy kis pénzt, és ha meglátok valahol egy akciós Dreamy Doll-t/Milkyt, azt megveszem. A Maruin még árulják őket (a Dreamy Dollokat), de ha nem akciós, nem éri meg.

    És szerintem nem is igaz, nagyon jól állnak neked a fekete ruhák ^_^

    (ha majd egyszer lesz pénzem, veszek a Ribbon Dollomhoz egy cukorrózsaszín parókát).

    VálaszTörlés
  5. Ja, és nem ütődtem meg, amikor még nem ismertél személyesen, te már akkor is a barnát javasoltad nekem:) biztos loli megérzés volt ^_^
    Olyan jó lenne, ha végigpróbálhatnám az összeset, és úgy dönthetnék.

    VálaszTörlés