2010. február 5., péntek

Holnap lesz életem első loli meet-je


Holnap lesz az első lolita meet, amire elmegyek. Egy kicsit bajban vagyok, mert a puffancs alsószoknya miatt nem lehet akármilyen kabátot felvenni. A hosszú kabátot nem tudom tőle begombolni. Még nagyobb baj a cipő... csak egyetlenegy loli cipőm van, amit kímélni szeretnék (mert ugye egy kicsit nagy rám, szóval ha arra kerül a sor, hogy mégis eladom, akkor tűrhető állapotban legyen, másrészt nagyon félek, hogyha abban indulok el, busz, metró, villamos, 10 perc gyaloglás, és mire odaérek a kávézóhoz, elhagyom róla a masnikat). Szerintem csizmában megyek, és majd a kávézóban átveszem a Bodyline cipőmet. A blúz elég egyértelmű, mivel csak egyetlenegy van belőle. De nem tudom, melyik ruhámat vegyem fel... nem mintha annyira sok lenne. Jó lenne, ha kicsit illene a farsanghoz. Az egyik Bodyline JSK-ra gondoltam.

Más téma: a fenti kép pedig az Angelic Pretty oldalára került fel. Van egy olyan érzésem, hogy megint készülődnek valami nagyon széppel. A Powder Rose széria aranyos meg minden, de annyira nem, hogy álomruha legyen belőle (amúgy meg a Marine Rose-on van elég rózsa). Ha jól láttam, valami zselétortás print lesz a következő ^_^

3 megjegyzés:

  1. A cipővel én is nagynagy bajban vagyok, mert 2 harisnyára a fehér cipőcském nem megy rá, a heartbucklenél meg én is rászántam magam, hogy eladom és ezért nem akarom már hordani, nehogy megsérüljön...

    VálaszTörlés
  2. Lehet ez egy önző kérés, és így ismeretlenül talán 2szer annyira is, de: Úgy szeretném látni rajtad a Ribbon Doll-odoat!!!! *,...,* ♥
    Nemtudom melyik cipő mennyit bír, de nem hiszem hogy egy nap alatt olyan sérüléseket szerezne, hogy késöbb nem lehetne majd eredeti árhoz közeli értékben eladni. De ha tényleg nagyon aggódsz, akkor inkább tegyél úgy, ahogy érzed.
    Én csak a havazástól félek. Ma békénhagyhatna bennünket ^^" csak a kedvünkért~

    VálaszTörlés
  3. Mery-chan, csak a te kedvedért ^_^

    VálaszTörlés