2010. február 22., hétfő

Angelic Pretty cukiságok!!!

Újabb cukorságok kerültek fel az Angelic Prettyre, mind-mind a zselétortás széria keretében. A cutsew nem is annyira drága... mármint a többihez képest 16 ezer forintért még mindig ez a legolcsóbb. A mentolszínű csak arra vár, hogy megvegyem magamnak ^_^ A kardi is aranyos, bár nekem a kardigánok közül a fagylaltos a kedvencem, egyébként nagyjából ugyanannyiba kerülnek. A szoknya pedig hihetetlenül édes! Hát igen, az AP már csak ilyen, először azokat a cuccokat teszik fel a Jelly szériából, amik nem sikerültek annyira jól, és a végére hagyják a legjobbakat.

Ezek után 100%, hogy nem kell Bodyline (kivéve, ha meglátom azt az együttest, amit karácsonyra szerettem volna, de elfogyott), a cipőcske is várhat még szerintem (bár ezt még meglátjuk, mert nagyon szeretnék egyet), de nekem mindenképpen kell legalább egy mentolzöld cutsew vagy kardigán, illetve egy mandzsetta. Egyébként meg Bodyline-ról csak annyit, hogy van egy punkloli cutsew-m, ami nagyon édes meg minden, de már van rajta egy icipici lyukacska, annyira vékony az anyaga. És ez nem attól van, mert kicsi lenne rám, sőt kicsit bő is, és eddig nagyjából 10 percet ha volt rajtam (egyszer felpróbáltam, meg még egyszer felvettem, hogy megnézzem, illik-e egy szoknyához). Tudom, hogy 13 dollárért ennél ne várjak többet, és a lyukacska csak nagyon-nagyon közelről látszik, de akkor is... akkor inkább megfizetem a minőséget és spórolok az Angelic Prettyre.

Szóval máricus közepe - április környékén mindenképpen lesz AP rendelés, ha más is rendel, akkor GO, de tényleg nem tudom, mennyire van rá igény. Shopping service költségek szempontjából mindenképpen jobban megéri másokkal együtt rendelni, de ha többen rendelünk, nagyobb értékű dolgokat, akkor mindenképpen az EMS-t választom. Eddig néhányan jelezték, hogy érdekelné őket a dolog, de tudom, hogy ez nagymértékben pénzfüggő, és jól át kell gondolni. Az Angelic Pretty árai nagyon magasak, de a meseszép Ribbon Dollom után én csak azt tudom mondani, hogy megéri lemondani másról és összegyűjteni rá a pénzt. És ha később kiderül, hogy valaki rosszul választott és mégsem arról a cuccról álmodott, amit rendelt, nagyon jó áron el tudja adni (de az ilyesmi ritkán fordul elő). Szóval aki már eldöntötte, hogy szeretne valamit, és komolyan is gondolja, akkor gyűjtögessen szorgalmasan és álljon ellent minden más kísértésnek ^_^ Érdemes nézegetni az alábbi oldalt, mert ez sok-sok motivációt ad!


Szoki - 17640 yen


Cutsew - 8295 yen

Kardi - 11340 yen

8 megjegyzés:

  1. Ótejóistenem, ez most fájt. T.T Olyan széépek ^^
    Valószínűleg nem lesz pénzem, mert kiszámoltam, ha mindenemet megfeszítem és a névnapi pénzemet is előre kérem a szüleimtől, akkor is csak kb. 22.00 ft jönne ki, ami meg ugye nem elég arra, amit én szeretnék.
    Ez van. T-T Anna House-tól esetleg nem akar valaki rendelni? egy olcsóbba, ami mondjuk 10.000 alatt van, még én is beszállnék x3

    VálaszTörlés
  2. Sophie: Egyszer Nana szervezett Anna House GO-t, de azóta nem tudok arról, hogy nálunk bárki is szervezett volna. Egyébként később is rendelek majd AP-tól (lehet, hogy majd nyáron is), szóval nem maradtál le semmiről. Egyébként nekem is fáj, mert annyira szépek, és nekem sincs pénzem, de nagyon reménykedek benne, hogy ha mást nem is, de legalább a mandzsettát.

    Ki tudja, lehet hogy addig még felkerül valami, ami elnyeri a tetszésedet és nem is túl drága... Szerintem ne add fel, érkezhet pénz még titkos forrásból, sosem lehet tudni.

    Egyébként mit szeretnél?

    VálaszTörlés
  3. Jaaaaj, azok a cutsew-k annyira édesek... Azt hiszem nekem egy ilyen lesz az álmom... Bár nem tudnám mihez felvenni, de akkor is... *_*

    VálaszTörlés
  4. Szerintem hétköznapi viseletnek is jó, legalábbis én felvenném.

    VálaszTörlés
  5. Lehet, hogy én is, bár szerintem túlságosan félteném, és képes lennék vitrinben tartani. XD

    VálaszTörlés
  6. Én nem dísztárgynak venném, abból van elég itthon. Viselni akarom ^_^ Mondjuk biztos nagyon vigyáznék rá.

    VálaszTörlés
  7. Egy cuki kis cipzárost (feketében, rózsaszínes-fehéres pöttyökkel) vagy egy fagyis szoknyát szerettem volna. :) (lilában. meghalok érte.)
    De én is nagyon reménykedem, hogy összejön valami.. Talán nyáron diákmeló,már ha engednek és akkor majd hajaj...! :P

    VálaszTörlés
  8. Kitartás, össze fog jönni, és hátha lesz majd akciós is, akkor olcsóbban meg lehet venni.

    VálaszTörlés