2010. január 20., szerda

Miracle Candy

Még decemberben rendeltem ezt a cukorfalatot (többek között ez az oka annak, hogy most egy fillérem sincs). A fekete Miracle Candy print már régóta tetszett, és most itt van:

Miracle Candy szoknya feketében



Akinek ennek láttán felcsillant a szeme, kicsit ki kell ábrándítsam: ez egy replika szoknya, ami majdnem teljesen olyan, mint az igazi. Nyilvánvalóan nem Angelic Pretty minőség (mondjuk nem igazán tudom megmondani a különbséget, odáig még nem jutottam el, hogy egy igazi AP darabbal összehasonlítsam), de akinek hozzám hasonlóan nincs kedve 40-50 ezer forintot kiadni egy AP szoknyára, itt a lehetőség. Yukyutól vettem, aki mellesleg Secret Shop zoknikat is árul. Ha esetleg valaki szeretne magának egy ilyet, pirosban és rózsaszínben talán még mindig van, a fekete és a kék viszont elfogyott.

A szoknya természetesen vadonatúj. Az ára szállítással együtt körülbelül 16 ezer forintra jön ki. A print néhány helyen csillog, a csomagban pedig egy ajándék fekete-fehér csíkos hajba való masni is van! A szoknyában van beépített tüll, de érdemes alávenni egy alsószoknyát. Ami a méreteket illeti, elvileg 83 cm-es derékra is feljön. Öv is jár hozzá, amit hátul meg lehet kötni. Ruha verzióban is kapható, akinek esetleg az jobban tetszik.

4 megjegyzés:

  1. Én a pirosat nagyon szeretném~~ De sose merek egyedül rendelni, olyan nyomi vagyok :(

    VálaszTörlés
  2. Majd szólok, ha rendelek tőle:)

    VálaszTörlés
  3. Kösziiiiiii ^___^ És akkor majd zoknit issss! *örül-örül-örül*

    VálaszTörlés
  4. Zokni nekem is kell még... de az AP zoknik sem kerülnek sokkal többe, szóval lehet, hogy majd olyat rendelek. De jelenleg egy fillérem sincs, a lolifarsangra is épp hogy össze tudtam szedni az 500 Ft-ot. De reménykedem, hogy jönnek még jobb idők.

    VálaszTörlés