2010. január 16., szombat

Angelic Pretty Shopping Service Infók


Írtam Chibi Tenshinek és megérdeklődtem, mennyibe kerülne a Ribbon Doll (meg úgy egyáltalán a shopping service). Mindennel együtt nagyon sokba, többre, mint amennyire én számítottam. A pénz 1/3-a nagy nehezen összegyűlt, de ugye ezzel nem sokra megyek. Egyébként csak magamat hibáztathatom, hogy a dolgok így alakultak, de most már mindegy. Az biztos, hogy legközelebb megpróbálok ügyesebben gazdálkodni. Hát igen... utólag már könnyű okosnak lenni ^_^

Egyébként csak tájékoztatásképpen, ha valaki más is szeretné igénybe venni Chibi Tenshi szolgáltatásait:

1, ruha vagy kiegészítő ára, amit szeretnél
2, plusz ennek az 5%-a
3, 400 yen
4, szállítás (EMS, airmail vagy SAL)
5, az összes költség Paypal díja, ami olyan 4% körül van

Chibi Tenshi megbízható, sokan használták már a shopping service-ét. Sendaiban lakik, ahol van egy Angelic Pretty üzlet. Egyébként csak mondom, hogyha valaki hozzám hasonlóan szeretne valami szépet az Angelic Prettytől, akkor gondolja ki, mi lenne az (lehet bármi: zokni, masni, blúz, stb.), és ha Chibi Tenshi meg tudja szerezni, akkor akár együtt is leadhatjuk nála a rendelést (mihelyt összeszedtem a ruhára a pénzt, ami ugye még sokára lesz). Viszont ebben az esetben nagy valószínűséggel EMS-sel fogok rendelni, mert ez a legbiztonságosabb. Érdemes szorgalmasan böngészgetni az AP oldalát (a japánt, nem az angolt, mert azon szinte semmi sincs). Szóval ha valaki úgy érzi, hogy itt az ideje annak, hogy legyen egy szép Angelic Pretty darabja, akkor itt a lehetőség (közös rendelésnél 3-5. pontban levő dolgokon osztoznánk). Tudom, hogy drága, de a Baby sem olcsóbb, és Chibi Tenshi csak 5%-ot számol fel (mások meg 10-15%-ot).

2 megjegyzés:

  1. Juuuuj, én majd lehet hogy szeretnék valami "ékszert", ilyen aprócska kiegészítőt, ha lesz épp olyan, ami tetszik! Szólj majd, ha aktuális :) Nagyon szeretem az APt, de ruhára azt hiszem sosem lesz elég pénzem, viszont szívesen vennék tőlük valami apróságot *__*

    VálaszTörlés
  2. Pontosan milyen ékszert szeretnél? Megadnád a linkjét az Angelic Pretty japán honlapján és akkor meg tudom kérdezni? mondjuk eléggé kivásárolták a dolgokat mostanában, de amíg nem kérdezzük meg, nem tudhatjuk. Ha megvan Sendaiban, akkor meg tudja venni. Vagy megkérheti az ott dolgozókat, hogy nézzenek utána, megvan e egy másik AP üzletben, ha Sendaiban nincs meg és akkor megrendelik. De elvileg van egy furcsa szabály: ha nincs meg Sendaiban, csak akkor néznek utána, ha biztosan megveszed.
    Mert végül rászántam magam és megkértem, hogy rendeljen meg nekem a Maruioneról egy kedvezményes árú JSK-t (mert AP-nál mindent kivásároltak). Szóval ha megvan rá a pénzed és tetszik valami, még meg tudom kérdezni.
    Itt az email címem: cherrytea@citromail.hu
    ha esetleg megtetszik valami, írj oda vagy ide a blogra, és megkérdezem tőle.

    VálaszTörlés