2010. január 10., vasárnap

Bodyline 24. rajzverseny eredményhirdetés

Nagyot csalódtam a Bodyline-ban. Még mindig szeretem őket, de most elég sok pontot veszítettek. A sok gyönyörű, szebbnél szebb design közül képesek voltak kiválasztani a legunalmasabbakat (egy-két kivételtől eltekintve). Amikor megnézegettem a nevezéseket, egy csomó ruha volt, amire azt mondtam: ha ezt megcsinálják, megveszem! Nem tudom, a Bodyline hová tette az ízlését, de olyan érzésem van, mintha ez a verseny nem a legjobb, hanem a legrosszabb rajzok kiválasztásáról szólt volna. Nem akarok senkit megbántani, de ez az igazság, amit nem csak én gondolok így, hanem más loliták is.

1, Mi értelme van a szavazásnak, ha egyáltalán nem veszik figyelembe? Rendben, én is azt mondom, hogy ne csak a szavazáson múljon, mert akinek sok ismerőse van, annak nyilván többen voksolnak a rajzára. De akkor is... Mr. Yan, ez így nem fer!

2, Ha a téli holmikat preferálják, erről a versenyzőket is illett volna tájékoztatni. Egyébként meg semmi értelme nem volt 7 kabátot kiválasztani, főleg azért, mert mire elkészítik őket, már régen vége a hideg időnek. Nyáron meg ki akar téli kabátot venni?

Összesen 24 nyertes rajz van, ebből talán 2-3 lenne, amit megvennék. Ez lenne az egyik (Elyon rajzolta).

A másik ez a ruha. Ha lesz belőle olyan verzió, ami nem tiszta fekete, akkor elgondolkodnék rajta.


Ez a ruha aranyos és nagyon szépen van kidolgozva. A nyuszizseb szerintem annyira nem illik hozzá, és a fazonja sem tetszik. De ha szépen megcsinálják, akkor még van remény, hogy jól fog kinézni.


És akkor jöjjenek azok, amiken kiakadtam...

Ez a ruha még nem is lenne olyan rossz, de ennél sokkal szebbeket is láttam. Arról nem is beszélve, hogy ez a hangjegyes minta már eléggé elcsépelt. Inkább hoznák vissza a fehér Music Note JSK-t.

Itt a szoknya, a perverz kinézetű eperrel. Egész tűrhető lenne, ha nem pöttyös lenne, és az eper normálisan nézne ki, nem úgy, mint egy... (azért sem fogom kimondani, mi).

A legtöbb loli szereti az őzikéket, de azért mindennek van határa. Milky-chan aranyos, ez az őzike viszont egyáltalán nem az. A ruha mintája sem tetszik. Milky-chant nem lehet felülmúlni!

Ha az ember kinyit egy hetvenes-nyolcvanas évekbeli divatlapot, nyüzsögnek benne az ilyen kabátok. Semmi különleges nincsen benne. Egy hatéves gyerek csukott szemmel jobbat rajzol.

A végére hagytam a legrosszabbat: szeretem a cosplay-t, de ez a kabát szerintem egy iszonyat. Akkor sem venném fel, ha ingyen adnák.

3 megjegyzés:

  1. Decuki vaaaaaaagy :)))

    Én is ki voltam borulva. Nekem a saját cuccaim se tetszenek, amiket beválogattak. Rengeteg rajzot töltöttem fel, és nem túlzok, ha azt mondom, hogy a 2 legrosszabbat választották ki XD
    Emilkával, a lengyel modellánykával már szidtuk is őket rendesen :D
    Abban reménykedem, hogy valami csodát művelnek vele, és a cipőcskémből hordhatót varázsolnak, mert ez rém otromba lett a rajzon... XD
    És én is haragszom... annyi csudajó terv volt, mindig csurgattam a nyálam, és szentségeltem, hogy "Jaaaaj, ezt miért nem én találtam ki!"

    A szavazásnak alapvetően semmi értelme. Ráadásul az előző körben többszáz szavazatot kapott az első, most meg kétjegyű volt XD De szerintem nem is kéne az egész szavazósdi. Anyukám mondott egy okosat: szerinte azért van szavazás, hogy aki nem nevez, az is nézegesse a rajzokat, interaktív legyen, és örüljön, ha valamit megvalósítanak, amit látott, és így lehet jobban megveszi. Pff, marketing...

    VálaszTörlés
  2. Remélem, nem lesz túl drága a fülvédő. Az a lényeg, hogy legyen jó puha ^_^

    Nekem egyébként az a felhőcskés táska is tetszett.

    Egyébként meg hiába interaktív valaki, ha egyszer nem azt készítik el, amire szavaz, akkor nincs értelme az egésznek. Nem tudok mit mondani, Mr. Yannak ideje lenne megvizsgáltatnia magát egy szemorvossal. Az a rókakabát életveszélyes.

    VálaszTörlés
  3. Elég durva :D De hát tudod, a japánoknak valami egészen más ízlésvilága van, lehet nekik bejön majd :D
    A fülvédő kb. 20 forint lesz szerintem, a kiegészítőket nagyon olcsón szokták adni XDDD

    Köcci. A felhőcskés táska iskolai prodzsekt volt, azért is nem passzolt a többihez a dizájn, mert csak gondoltam feltöltöm még a maradék helyre :D

    VálaszTörlés