2009. december 31., csütörtök

Újévi fogadalom: AP Project

Nem szoktam újévi fogadalmat tenni, mert úgysem tartom be őket, viszont ez most kivételes: nagyon szeretnék egy Angelic Pretty ruhát! Mivel nagyon drága ruhákról van szó, ezért lehetőleg újat fogok venni, amit még senki sem használt előttem, és csak az enyém. Idén nagyon sok szép loli ruhát sikerült beszereznem, hála az EGL-nek és a Bodyline karácsonyi akciójának. Nagyon szeretem őket, de az egyik ok, amiért megszerettem ezt a stílust, az az Angelic Pretty volt. Szerintem hihetetlenül gyönyörűek a ruháik. A Baby ruhák is aranyosak, és van is néhány printjük, ami tetszik, de az Angelic Pretty más: ezek a ruhák nem csak tetszenek, hanem nagyon-nagyon-nagyon tetszenek! Nyilván nem mindegyik, de van négy-öt, amelyikre a jövőben szeretnék szert tenni.

Angelic Pretty Project ^_^


Egy Angelic Pretty OP/JSK ára: 55 ezer forint (a JSK egy kicsit olcsóbb, de ilyen értékű ruháknál 2000 forint nem számít igazán).
Shopping Servince: 5 ezer forint (5-10%-ot szoktak felszámolni, ha chibi_tenshi meg tudná venni nekem, akkor talán megúszom ennyiből).
Szállítás: 5 ezer Ft (ez sok mindentől függ, de remélem, ennél nem lesz több).
Vagyis összesen 65 ezer Ft-ra lenne szükségem, ami azért elég nagy összeg, főleg egyetlenegy ruháért.

Ha úgy alakul, esetleg EGL-en is meg tudom venni, de nem hinném, hogy sokkal olcsóbban megúszom. Ráadásul a Ribbon Dollt még egyszer sem láttam EGL-en, pláne nem ebben a színben. Mivel az anyagi lehetőségeim korlátozottak, a 2010-re előirányzott kvóta minimum 1 darab Angelic Pretty ruha (esetleg 2, ha úgy hozza a sors). Ez lehet OP vagy JSK, esetleg szoknya. Az esélyesek a következők:

Fekete/rózsaszín Ribbon Doll OP/JSK: ez egy kevésbé felkapott AP darab. Már nagyon régen megtetszett. Először azt hittem, hogy csak JSK verzió van belőle, de később láttam, hogy OP változat is létezik. Ha lehetséges, az OP-t szeretném, de még nem döntöttem el, mert a JSK is nagyon cuki.

2. Mentolzöld vagy rózsaszín Dreamy Doll House OP/JSK: kétségtelenül az év egyik legsikeresebb darabja. Egyszerűen imádom a printet! Viszont egy kicsit bizonytalan vagyok, mert a rózsaszín is tetszik, viszont rózsaszín Angelic Pretty ruhát később könnyebben szerezhetek, mint zöldet.

3. Rózsaszín vagy fekete vagy fehér Milky-chan OP/JSK: először nagyon a rózsaszín felé húzott a szívem, viszont amióta láttam Ashlee gyönyörű fotóit az EGL-en, megtetszett a fekete is. De a fehér is cuki. Inkább a JSK-t szeretném (mármint a képen látható verziót, mert ugye van egy másik is).

4. Mentol vagy rózsaszín Melty Chocolate OP/JSK/szoknya: mindkét színben nagyon tetszik. Ebben az esetben a szoknyával is megelégednék. Ezt amolyan bónuszként raktam ide, hátha... Majd meglátjuk ^_^

10 megjegyzés:

  1. ahhhw, ez egy gyönyörú fogadalom! :D és remélem sikerül is a "betartása", sok sikert kívánok hozzá! x3
    Buék! ♥

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, remélem, hogy sikerül legalább az egyiket megszereznem. Ez nem is lenne olyan nehéz, csak hát 5 dollár van a számlámon >_<

    VálaszTörlés
  3. *ű [ egyébként bocsánat, oda egy hosszú ű betűt szántam, nem is tudom eddig mért nem vettem észre.... :Đ biztos nagyon szemetszúró ~ ]

    VálaszTörlés
  4. Mery-chan, szerintem ez legyen a legkisebb gond az életünkben ^_^
    Egyébként gratulálok az RHS-edhez, régen nem tetszettek az ilyen cipők, de most egyre jobban szeretnék egyet. Talán még menni is tudnék benne. De ha megveszem, akkor sosem lesz meg a pénz az Angelic Pretty ruhára >_< Nem mintha most meg tudnék bármit is venni:( De ki tudja, majd egyszer ennek is eljön az ideje, remélem, nem túl drága.

    VálaszTörlés
  5. Én is azt hittem nehezebb benne járni, de inkább furcsa, mint lehetetlen :)
    Hogy őszinte legyek nekem meg épphogy elöször csak az rhs-ek tetszettek, és még most is szinte csak azt tudom elképzelni magamon (kivéve az AP Tea Party szériáját/ illetve ennek a Secret Shop-os replikáját x3)
    Egyébként nem is volt annyira drága (hát, mihez képest? :D), és nagyon örülök hogy végül is rászántam magam a rendelésre x3
    Ajjj, ez a fogadalmad annyira megindította a szívemet :] illetve a kényszert, hogy lemenjek a bankba sízoknival a fejemen ^^"

    VálaszTörlés
  6. Szió, Ely vagyok :) Kommenteltél a blogunkra (http://petitatelier.freeblog.hu), csak itt csak így bejelentkezve tudok reagálni :) Az utolsó (csokis) nekem is nagynagy álmom *___*

    Énis gondolkoztam a HB cipőcske lecserélésén, de asszem nemkevés pénzt vesztenék az eladás-újvevésen, úgyhogy szerintem megtartom, végülis járni tudok benne, nyáron majd ki lehet picit tömni, és max azért vágyom egy kisebbre, mert az csinosabb lenne :$

    VálaszTörlés
  7. Mery-chan: nekem meg pont az AP teaparti cipője a kedvencem, illetve az SS replika (mert az olcsóbb és ugyanúgy néz ki). Nagyon szeretnék egy mentolzöldet vagy rózsaszínt.

    Dóri: remélem, nem csak álom marad a Melty Chocolate ^_^ Én a Bodyline cipőt a karácsonyi akció keretében vettem, amikor ingyenes volt a szállítás. Esetleg akkor érné meg újat venni, amikor megint ingyenesen szállítanak.

    VálaszTörlés
  8. Köszi, hogy kilinkeltél. Igen, hallottam, hogy a Milanoo nem a legmegbízhatóbb, de nem is azért vannak a linkjeink, hogy onnan rendelünk, hanem dizájn miatt :) Mindketten (Mimivel) divattervezőnek tanulunk, és sok ilyet kell nézegetnünk ahhoz, hogy jól menjen :) Szóval ehhez pont elég, hogy fotón jól néznek ki :) Lehet, hogy majd én is csinálok egy lolita-blogos linksort, csak most nem érek rá diplomára készülgetés miatt :S

    Én is ingyenes szállításnál vettem, de eladni akkor se tudom drágábbért, mint amennyiért vettem, veszteni meg nem akarok rajta :S

    VálaszTörlés
  9. Aha, így már értem. Divattervezés: én is gondolkoztam rajta, de félek, hogy sosem leszek hozzá elég ügyes.

    Ami a cipőmet illeti, veszteni én sem szeretnék rajta. Ha már eladnám, minimum 37 dollárt kérnék érte, mert nekem annyiba került.

    VálaszTörlés
  10. Én is annyiért vettem, mert az új adagból rendeltem - ingyenes szállítással. Hát majd meglátjuk, majd még keresek itthon valami szivacsot :D Végülis hordható, csak hosszútávon zavar, hogy nagy.

    VálaszTörlés