2009. december 23., szerda

Karácsonyi Bodyline rendelés!

December 20-án rendeltem a Bodyline-tól, és ma reggel érkezett meg a csomag (imádom a DHL-t)! A karácsonyi akció miatt a szállítás ingyenes volt (mivel a rendelés értéke elérte a 100 dollárt). Összességében meg vagyok elégedve a csomag tartalmával. A következők kerülnek a karácsonyfa alá:

1. Wa lolita szett

Nagyon cukinak tűnt, ezért úgy döntöttem, megér egy próbát. A yukata a képen sötétkéknek látszik, de igazából fekete. A szett tartalmaz egy szoknyát, egy kimonószerű felsőt, egy övet és egy fejdíszt is, valamint egy rózsás kitűzőt és különféle masnikat. A szoknya alá felvettem a 30 cm-es fekete mini alsószoknyámat, ami megfelelő tartást ad neki. Szerintem egész jól áll, csak ajánlani tudom.

2. Lila/fekete punk loli szoknya

Ez a szoknya már nagyon régen megtetszett, örülök, hogy végre megrendelhettem. Az övvel és anélkül is jól mutat, ráadásul nem is volt drága.

3. Fekete masnis cipő (23.5 cm)

A jó hír: tudok benne járni! A rossz hír: lehet, hogy egy fél számmal kisebb is elég lett volna. Úgy voltam vele, hogy inkább kelljen kitömni, mint hogy kicsi legyen.


4. Masnis táska

Nagyon tetszik a színösszeállítása és a mintája. Egy kicsit nehéz, és túlságosan sok cuccot nem lehet belepakolni, de ettől függetlenül jó választás volt, mivel sok ruhám van, amihez illik.


5. Fekete/rózsaszín nyuszis pénztárca

És végül... a rendelés fénypontja. Sokkal nagyobb, mint képzeltem és übercuki ^_^ Ráadásul a mobilom is elfér benne!


Second Round: a második adag, amit december 23-án rendeltem, sikeresen megérkezett! Igaz, most elfelejtették elküldeni a tracking numbert, pedig írtam nekik. Január 5-én, több mint egy héttel a csomag megérkezése után végre megkaptam a tracking number-ömet. Jót derültem rajta. ^_^ A lényeg, hogy december 28-án reggel kihozták a csomagot.

1. Kék csíkos JSK

Nagyon szép a színe, és blúz nélkül is jól mutat. A hozzá illő táskát viszont már nem volt pénzem megrendelni.


2. Fekete szívecskés JSK

Nagyon cuki! Volt kékben és rózsaszínben is, de végül a feketét választottam. Két zsebe is van, valamint jár hozzá egy lecsatolható gyöngysor.

3. Piros/fekete punkloli cutsew

Nagyon megtetszett, bár eredetileg nem terveztem, hogy hozzáadom a rendeléshez. A lánc lecsatolható és egy L betű van rajta:) L a Death Note-ból... vagy inkább L mint loli?


4. Rózsaszín kockás magasított derekú szoknya

Egy kicsit féltem attól, hogy nem fog jól állni, mert még sosem volt ilyen szoknyám. Szerencsére tévedtem.


5. Kék csíkos Candy szoknya

Imádom az édességmintás dolgokat. A print néhány helyen csillog. Nagyon szép szoknya, mindenkinek csak ajánlani tudom.


6. Kék csíkos Candy táska

A Candy szoknyához illő táska. Egy cipzár mondjuk lehetne rajta, de ettől eltekintve nagyon tetszik.


7. Két darab nyuszis pénztárca

Nem tudtam ellenállni és rendeltem még belőle! Ezúttal egy halványrózsaszínt és egy fehéret.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése