2009. december 28., hétfő

Bodyline Fairy Tale One-Piece & Fruit Parlor Szett

Már nagyon vártam ezt a két csomagot. A probléma az volt, hogy csak az egyikről kaptam értesítőt, márpedig az azonosítószám alapján mindkettő már legalább egy hete megérkezett. Ma reggel bementem a postára, és azt mondták, csak egy csomag van náluk a számítógép szerint (amiben a Fruit Parlor van). Aztán kiderült, hogy mégis kettő van (az azonosító kód egy helyen elmosódott, két számot nem lehetett tisztán kivenni, szerintem ez okozta a problémát). A lényeg, hogy megkerült.

Itt az első OP-m! Bodyline Fairy Tale ruha ^_^


Nagyon szép, piros-fehér ruha, az előző tulajdonos egyszer próbálta fel. A ruha ujjai lecsatolhatóak. Összesen 37 dollárt fizettem érte (ebből 5 dollár volt a biztosítás és a tracking). A lány, akitől vettem, ingyenes szállítással hirdette meg a ruhát, ami - mint később kiderült - nem volt jó ötlet. A szállítás ugyanis 41.75 dollárba kerül (USA-ból Magyarországra). Ez akkor derült ki, amikor feladta a csomagot. Tudom, hogy az ő hibája volt, mert az USPS honlapján ellenőriznie kellett volna az árakat, de megígértem neki, hogy ha a jövőben vesz tőlem valamit az EGL-en, akkor a postaköltséget én fizetem (persze az ajánlatom csak egyszeri alkalomra szól).

Bodyline Fruit Parlor szoknya és táska



Ez egy Angelic Pretty replika. Mivel a Bodyline honlapján már nem lehet kapni, a Fruit Parlor ára többszörösére nőtt (akciósan 11 dollár volt, ha jól emlékszem). Ettől függetlenül nagyon örülök ennek a szettnek, még akkor is, ha használt. Viszonylag jó kondícióban van a szoknya és a táska is. A szoknyát felpróbáltam, nagyon édes, sőt még beépített alsószoknya is van benne. Egyetlen aprócska probléma azért becsúszott: a szoknyán macskaszőr volt (nem vagyok szakértő, de nekem annak tűnt). Végül is nem nagy gond, nem vagyok rá allergiás, a szoknyát meg ígyis-úgyis kimostam volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése