2009. november 20., péntek

AatP Marine Rose JSK

Az éjjel azt álmodtam, hogy ma megérkezik a JSK-m. Persze nem nagyon hittem el, arra gondoltam, hogy úgyis csak a jövő héten kapom meg, de... Ma délután megérkezett a JSK-m! Kb. két hete az EGL Sales-en feladtam egy hirdetést, hogy szeretnék egy AatP Marine Rose JSK-t vagy szoknyát rózsaszín vagy fekete színben.

A képen látható francia lány - Candy Mitsu - írt nekem, hogy neki megvan feketében. A képről láttam, hogy nagyjából hasonló alkatunk van, de a biztonság kedvéért elkértem a ruha pontos méreteit, mert féltem, hogy esetleg nagy lesz rám. Végig nagyon kedves volt, készített nekem fényképeket, hogy ne aggódjak. Igazából nem értem, miért akarta eladni, olyan cuki benne (mondjuk ő egy olyan típusú lány, akinek minden jól áll), de azt mondta, nem az ő stílusa. Múlt hét pénteken adta fel a csomagot. A francia posta nagyon drága, úgyhogy nem kértem rá se tracking-et, se biztosítást. Úgy gondoltam, ha a Juju párnám Japánból minden probléma nélkül ideért, akkor ennek is ide kell érnie problémamentesen. És azért Franciaország közelebb van, mint Japán.

Igazság szerint ez a JSK Lucky Pack-ben sokkal olcsóbb lett volna, de akkor nem biztos, hogy sikerül kifognom a feketét, gyűrűt nem nagyon hordok, fekete-fehér csíkos térd fölé érő zoknim pedig már van (egy játékboltban vettem tavaly 1000 Ft-ért, ahhoz képest, hogy offbrand, nagyon jó minőségű). Szóval így legalább biztosra mentem, és az EU tagság miatt a vám miatt sem kellett aggódnom.

Visszatérve a lényegre: a csomag tehát ma érkezett. A ruha gondosan becsomagolva, egy Baby szatyorban lapult. A JSK nagyon szép, az óriásmasni az elején levehető. Nagyon tetszenek rajta a tengeri motívumok, és piros rózsák is gyönyörűek. Egyébként Candy Mitsu egy kedves levélkét is írt nekem. Miután felpróbáltam a JSK-t, írtam neki egy e-mailt, hogy ne aggódjon, a csomag nem veszett el, és hogy a JSK tökéletes, pont jó rám. Az már az én bajom, hogy nincs hozzá egy rendes alsószoknyám, de idővel majd ez a problémát is megoldom valahogy. Lehet, hogy később majd képeket is rakok fel.

4 megjegyzés:

  1. Aww de jó de jó :) Örülök neked ez egy nagyon szép ruha :)

    VálaszTörlés
  2. Ajjj, dejó neked *-----* Gyönyörű ruha, és biztos vagyok benne hogy jól áll rajtad (de természetesen várom a képe/ke/t x3)

    VálaszTörlés
  3. Óóó, és egy kérdés, remélem nem baj: mennyiért vetted?:$

    VálaszTörlés
  4. A ruha kb. 30 ezer Ft-ba került + postaköltség, úgyhogy ezzel meg is volt a karácsonyi ajándék. LP-ben tényleg sokkal jobban megérte volna, de nem volt lehetőségem arra, hogy vegyek egyet magamnak. De végül is örülök, hogy így alakult, imádom ezt a ruhát:)
    Képek szerintem csak később lesznek, ha elkészülnek, akkor majd felrakom őket ide.

    VálaszTörlés